کد خبر : 3958
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 14:14

این تراکتور مشکل اساسی دارد

این تراکتور مشکل اساسی دارد

تراکتورسازی امروز در حالی به صبای قم بازی را واگذار کرد که بازی بی هدف و بی برنامه بازیکنان تیم در نیمه دوم توی ذوق می زد.

 اتفاق هفته گذشته و تعویض یک برد شیرین با یک تساوی نتیجه اش را در این بازی نشان داد تا شاگردان تونی الویرا علی رغم خلق موقعیت های مناسب روی دروازه صبا نتوانند بیش از یک گل وارد دروازه حریف نمایند.

تراکتور در بد موقعیتی گرفتار شده است، نیم فصل مسابقات نزدیک می شود، ریزش بازیکنان سرباز در نیم فصل از یک سو و دسیسه های حول و حوش تیم نگرانی ها در اطراف تیم را به شدت افزایش داده است.

این تیم مشکل اساسی دارد اما باید بتوانیم قبل از پرداختن به این مشکل اساسی به یک سوال پاسخ دهیم، آیا بازیکنان سرباز با جان و دل برای تیم بازی می کنند؟ یا اینکه به فکر آغاز هرچه سریعتر نیمفصل و تسویه با باشگاه و از سر گرفتن دوران دیگر فوتبال خود هستند.

این مسئله بسیار مهمی است که نه تنها این فصل بلکه در صورت عدم چاره جویی مناسب سال آینده نیز تراکتور را وارد بحران خواهد کرد.

مطلب مرتبط:

 تراکتور در زمان بدی باخت/ دو گل زدیم اما یکی به خودمان

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hivgd شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

به نظرمن تونی محبوب دل ما هواداران وقتشه خیلی محترمانه وبا تشکر از زحماتسی که به تراکتورما درفصول قبل کشیده تعویض شه نه به این معنی که تونی نمی تونه.بخاطر اینکه تیم تراکتوربه یه شوک نیاز داره.البته اگه تونی مشکلاتی سرراهش نبوده باشه ونتیجه نگرفته باشه.
————-
مشکل تراکتور تغییر مربی نیست. تعویض مربی در این وضعیت مشکل را بغرنج تر نیز می کند.

رضا یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۳۶

در این برهه فقط باید از تیم و تونی حمایت کنیم لطفا حاشیه سازی نکنید ، تونی یک مربی زبده و کارکشته هستش ،مربیای وطنی بدرد تراکتور نمیخورن چرا نمیخاین بفهمین که همه مربیای داخلی همهشون خائن به آذربایجان هستن و مربیای تبریزیمون هم فاقد دانش و تجربه کافی ، پس ریشه مشکل رو باید تو مدیریت این تیم جستجو کرد که با نیاوردن بازکنای مد نظر تونی و با یه عده سرباز بی تعصب تیم رو به این روز انداختن …………….. حمایت کامل از تونی و تیم……..یاشاسین آذربایجان