کد خبر : 399
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1392 - 15:46

خطای بازیکن ملوان روی من پنالتی بود

خطای بازیکن ملوان روی من پنالتی بود

دقیقی: دروازه‌بان ملوان در یکی از بهترین روزهای خود قرار داشت/شرمنده هواداران شدیم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دروازه‌بان ملوان در یکی از بهترین روزهای خود قرار داشت و نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کرد.

سعید دقیقی در مورد تساوی دو بر دو تیمش مقابل ملوان گفت: دیروز ما موقعیت‌های خوبی داشتیم وعملکرد خوبی ارائه کردیم اما روی دو اتفاق گل خوردیم. دروازه‌بان ملوان در یکی از بهترین روزهای خود قرار داشت و نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد.

وی در مورد حمایت‌های هواداران اظهار داشت: هواداران تیم خود را به خوبی حمایت کردند. از آنها تشکر می‌کنم، واقعا شرمنده شدیم. حق هواداران بود که خوشحال‌تر به خانه بروند. انشاءالله در بازی‌های آینده عملکردی ارائه می‌کنیم که باعث رضایت هواداران‌مان شود.

دقیقی در مورد قضاوت داور در بازی روز گذشته تراکتورسازی مقابل ملوان و اینکه در یک صحنه خطایی روی او صورت گرفت که مشکوک به پنالتی بود،‌گفت: یک صحنه درون محوطه جریمه بازیکن حریف با من برخورد کرد و من را کشید که وقتی صحنه آهسته بازی را دیدم متوجه شدم پنالتی بود. در کل داوری بد نبود اما باید کارشناسان در این ارتباط نظر بدهند.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه چرا در خانه نتوانستند امتیازات زیادی کسب کنند خاطرنشان کرد: این موضوع دلیل خاصی ندارد وقتی در خانه به میدان می‌رویم می‌خواهیم بازی باکیفیتی از خود ارائه دهیم تا هواداران بیشتر خوشحال شوند. اما باید زیاد عجله نکنیم تا بتوانیم بهتر موقعیت‌سازی کنیم و به گل برسیم. دیروز هم بازی بدی انجام ندادیم و سه امتیاز را به راحتی از دست دادیم.

دقیقی در مورد بازی با داماش گیلان در هفته دهم لیگ برتر عنوان کرد: بازی بسیار سختی است. در زمین چمن مصنوعی عضدی رشت کار دشوار است و باید خیلی دقت کنیم. داماش حمایت تماشاگران خود را دارد و به دنبال کسب امتیاز است.

وی در پایان در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد تراکتورسازی در ۹ هفته گذشته گفت:‌تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از هر بازی دو امتیاز بگیرد. ما ۹ بازی کردیم و ۱۶ امتیاز گرفتیم اکنون دو امتیاز عقب هستیم باید در دیدارهای خارج از خانه این امتیازات را جبران کنیم تا شرایط را برای قهرمانی تیم فراهم کنیم. اگر در دیدارهای خانگی خودمان عملکرد بهتری داشتیم اکنون سد جدول را به خود اختصاص داده بودیم./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.