کد خبر : 3990
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 7:45

پیشرفت سریع بخش عمرانی،ترافیکی پروژه بزرگ میدان آذربایجان

پیشرفت سریع بخش عمرانی،ترافیکی پروژه بزرگ میدان آذربایجان

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پیشرفت سریع و مطلوب بخش عمرانی، ترافیکی پروژه بزرگ میدان آذربایجان خبر داد.

 به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله پور، با اشاره به لزوم اجرای این طرح در میدان آذربایجان گفت: میدان آذربایجان با ۵/۱۳هکتار مساحت، یکی از بزرگترین میدان های کشور است که روزانه پذیرای تردد ۱۲هزار خودرو است و شهرداری تبریزهم با توجه به نقش مهم ترافیکی این میدان، اجرای پروژه بزرگ میدان آذربایجان را سرعت بخشید.
وی افزود: در طراحی های این پروژه، ۴ تقاطع غیر هم سطح در نظر گرفته شده است که ۳ مسیر شریانی اتوبان پاسداران، بلوار آذربایجان و بلوار شهید بابایی را به میدان پیوند می دهد؛ هم چنین مسیردیگری نیز در داخل میدان تعبیه شده تا دو سوی میدان را به هم متصل کند.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در توضیح میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه تصریح کرد: هرچهار قطعه این طرح که به شکل تقاطع غیر هم سطح اجرا می شوند، به طور همزمان در حال طی مراحل عمرانی هستند و در حال حاضر، از مرحله شمع گذاری رد شده وبه مرحله فونداسیون و عرشه گذاری رسیده اند.
عبداله پور در زمینه بدنه سازی و زیباسازی پروژه نیز اضافه کرد: در عین حالی که منتظر طرح های مربوط به بدنه سازی این پروژه هستیم، بخش ترافیکی را به سرعت اجرا می کنیم تا بتوانیم در اسرع وقت، مسیرها را بازگشایی کرده و تردد شهروندان را تسهیل کنیم که با تکمیل این تقاطع ها، این امر تحقق خواهدیافت.
وی اظهار امیدواری کرد با اجرای موفقیت آمیز این پروژه بزرگ و لحاظ شدن ویژگی های تاریخی تبریز در این طرح، میدان آذربایجان به یکی از نمادهای تبریز تبدیل شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.