کد خبر : 3995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 6:15

پیام شهردار تبریز به مناسبت ۱۳ آبان

پیام شهردار تبریز به مناسبت ۱۳ آبان

 شهردار تبریز با صدور پیامی به مناسبت  ۱۳ آبان، روحیه استکبارستیری را از خصایص همیشگی ملت ایران دانسته و تاکید کرده‌است: همین روحیه نستوه و مجاهد بود که پایداری و استقامت ملت ایران را در برابر زورگویان جهانی رقم زد.

به گزارش آی نیوز، در پیام دکتر نجفی خاطرنشان شده است: ۱۳ آبان یادآور اراده حماسی و پولادین جوانانی است که در برابر زیاده‌خواهی‌های زورگویان جهانی قد برافراشتند تا شرق و غرب را متوجه این واقعیت ارزشمند کنند که انقلاب اسلامی، در مسیر اهداف آرمانی خود، هیچ ابایی از قدرت‌های مستکبر نخواهد داشت.
وی با اشاره به سیر انقلاب اسلامی در مسیر تاریخ معاصر، خاطرنشان کرده است: ایستادگی ملت ایران در برابر همدستی قدرت‌های جهانی در دوران حماسه‌خیر دفاع مقدس و همچنین در دوره اعمال تحریم‌های ظالمانه، زاییده روحیه مجاهدانه ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تحت تعالیم معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
در پیام شهردار تبریز، بصیرت، ولایت مداری و روحیه انقلابی از دیگر ثمرات ۱۳ آبان خوانده شده و تاکید شده است: بی‌شک با پرورش همین روحیه و اراده قاطع در میان قشر دانشجو و دانش‌آموز، می‌توان سیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را تداوم بخشید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.