کد خبر : 4057
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:16

واگن‌های جدید مترو، به زودی وارد دپوی ائل‌گلی می‌شود

واگن‌های جدید مترو، به زودی وارد دپوی ائل‌گلی می‌شود

شهردار تبریز از ورود واگن‌های جدید پروژه قطار شهری، به تبریز در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: رام پنجم پروژه مترو با طی مراحل ترخیص از بندر، به زودی وارد دپوی ائل‌گلی تبریز می‌شود؛ به این ترتیب، تعداد واگن‌های شهر تبریز هفته آینده به ۲۵ دستگاه خواهد رسید.
وی همچنین ار ورود رام ششم تا دو ماه آتی خبر داد و گفت: با ادامه روند پرشتابی که در خصوص خرید واگن‌ها توسط شهرداری تبریزو با حمایت‌های دولتی و استانی، در پیش گرفته‌شده است، مصمم هستیم که روند کند گذشته مترو را جبران کنیم.
شهردار تبریز تصریح کرد: با پیگیری مراحل تست‌های گرم و سرد، شاهد ورود واگن‌های جدید به خط یک خواهیم بود؛ به این ترتیب زمان انتظار و طبیعتاً استقبال شهروندان نیز برای استفاده از ناوگان مترو در خط یک، افزایش خواهد یافت.
دکتر نجفی با بیان این‌که موضوع مترو، یکی از دغدغه‌های کلان مدیریت استانی و شهری است، اظهار داشت: حمایت های مجدانه استاندار محترم و تیم دلسوز عمرانی ایشان، در کنار توجهی ویژه‌ای که دوستان‌مان در بخش دولت دارند؛ و در راس آن‌ها تاکیدات رییس‌جمهور محترم در جریان سفرهای استانی، پیشرفت پروژه مترو را به نقطه پرشتاب امروز رسانده است.
وی ادامه داد: امروز عموم فعالان مرتبط با بخش مترو، از مسئولان اجرایی و متخصصان امر گرفته تا کارگرانی که به صورت گمنام در کارگاه‌های محصور و تونل‌های عمیق در تکاپو هستند، برای تحقق اهداف عالی مترو هم‌قسم شده اند.
شهردار تبریز اظهار داشت: کم‌کاری‌های گذشته در خصوص مترو اگر چه واقعیت تلخی است، اما قطعاً تاثیری در عزم فعالان این پروژه و امید شهروندان به توسعه و پیشرفت شهر نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.