کد خبر : 4102
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 7:42

تقاطع غیرهمسطح آخونی، گامی مهم در تکمیل رینگ کمربندی میانی شهر

تقاطع غیرهمسطح آخونی، گامی مهم در تکمیل رینگ کمربندی میانی شهر

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، با اشاره به پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح آخونی، گفت: با تکمیل این پروژه، تنها یگ گام تا تکمیل رینگ کمربندی میانی شهر تبریز باقی خواهد ماند.

به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله‌پور، با بیان این که رینگ کمربندی میانی شهر، شامل تقاطع‌های مختلفی است که اجرای‌شان از سالیان پیش آغاز شده است، تصریح کرد: در این راستا، سال گذشته شاهد احداث تقاطع غیرهمسطح شهیدان صبوری و حذف چراغ‌قرمز از تقاطع‌اره‌گر  بودیم؛ امسال نیز با اجرای تقاطع غیرهمسطح آخونی و اتصال شهید نجاتی به نظام‌پزشکی، گام دیگری برای تکمیل رینگ‌ کمربند میانی برداشته شده‌است.
عبداله‌پور اضافه کرد: در ادامه برنامه‌ریزی این رینگ، سال آینده با اجرای تقاطع غیرهمسطح معلم شاهد اتصال نظام‌پزشکی به بلوار شهیدان‌ذاکر خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به جزئیات پروژه تقاطع غیرهمسطح آخونی اظهار داشت: این پروژه با ۴۵۰ متر طول و ۱۵ متر عرض، دارای پنج دهانه و شش پایه بتنی است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز،  اجرای هم‌زمان ستون‌ سرستون را از ویژگی‌های شاخص پروژه آخونی عنوان و خاطرنشان کرد: با اتمام این مرحله، بلافاضله شاهد نصب عرشه فلزی خواهیم بود.
عبداله‌پور اضافه کرد: با توجه به پیش بینی اجرای خط دوم مترو در غرب تبریز، اجرای پرشتاب پروژه آخونی، نقشی کارساز در پیشگیری از ترافیک‌های این محدوده خواهد داشت.
وی تاکید کرد که با تداوم این روند، در دهه فجر سال جاری، شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.