کد خبر : 4105
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 8:37

تصویب احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، در مسیر بلوار دوکمال

تصویب احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، در مسیر بلوار دوکمال

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز از تصویب طرح احداث تقاطع‌های غیرهم سطح در مسیر بلوار دوکمال خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا، ضمن اعلام این مطلب گفت: این بلوار که به طول ۸ کیلومتر و با عرض۷۵ متر طراحی شده، ۲۵ متر از عرض آن را شاخه ای از مهران رود به خود اختصاص داده است و به دلیل عبور از برخی تقاطع ها، نیاز به احداث تقاطع غیرهم سطح در طول این بلوار به چشم می‌خورد.
وی افزود: این بلوار در مسیر خود علاوه بر مسیر ویژه دوچرخه سواری، دارای دور برگردان‌هایی نیز برای خودروها بوده و دارای ۴ تقاطع غیرهمسطح است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز، با اشاره به محل این تقاطع ها گفت: تقاطع بلوار بسیج با دوکمال، تقاطع کوی استانداری با بلوار دو کمال به همراه تقاطع نصر و پاسداران، تقاطع بلوار شفیع زاده با بلوار دو کمال و تقاطع دوکمال با بلوار توانیر، محل‌هایی هستند که برای احداث پل های روگذر در نظر گرفته شده‌اند.
 وحیدکیا ادامه داد: با حضور کارشناسان این معاونت، ابتدا طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه بسیج با بلوار دو کمال مطرح گردید و محدودیت‌ها و راه های رفع آن، مورد بررسی تخصصی قرار گرفت.
وی اضافه نمود: تقاطع غیر همسطح بلوار دو کمال با مسیر جدید کوی استانداری هم که بر اساس طرح تفصیلی طراحی شده، دارای اختلاف ارتفاع و توپو گرافی خاصی است.  بدین ترتیب که در این تقاطع مسیر دو کمال به صورت زیرگذر و خیابان استانداری به صورت همسطح طراحی شده است.
معاون حمل و نقل شهرداری تبریز، در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت پس از جمع بندی نظرات کلیه اعضا، کلیات طرح های همسطح و غیر همسطح مذکور مصوب و مقرر گردید که جهت تایید نهایی به شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان ارسال گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.