کد خبر : 4129
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 6:10

بازدید شهردار تبریز از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۷

بازدید شهردار تبریز از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۷

 دکتر نجفی در بازدید از پروژه‌های شهرداری منطقه ۷ تبریز خاطرنشان کرد: مجموعه تمهیدات شهرداری در خصوص شهرداری منطقه هفت، در راستای توسعه  اساسی این منطقه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و اجتماعی تدارک دیده‌ شده و با سرعت مناسبی پیش می‌رود.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، از مراحل نهایی احداث کانال رواسان، جابجایی تاسیسات شهری در پارک پونک، اتصال بلوار ملت به اتوبان شهید باکری و طرح مطالعات اجرایی رمپ اتصال اتوبان شهید کسایی به جاده تبریز آذرشهر بازدید کرد.
وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: حرکت‌های امیدبخشی که امروز در این منطقه از شهر بارز است، بی‌وقفه باید استمرار داشته باشد.
شهردار تبریز در بازدید از عملیات اجرایی و احداث رمپ اتصال بلوار ملت به اتوبان شهید باکری گفت: کاهش بار ترافیکی و ساماندهی خودروهای سنگین در جاده ملت (دیزل آباد) با احداث و تکمیل رمپ ها و لوپ های اتصالی به دو اتوبان شهید کسایی و شهید باکری، تاثیر به سزایی در حوزه جنوب‌غرب تبریز خواهد داشت.
دکتر نجفی ورودی جنوب‌غرب تبریز را یکی از سه ورودی اصلی شهر تبریز خواند و با بیان این‌که رفع مشکلات ترافیکی، ساماندهی ورودی های شهر و ارائه تصویری زیبا از تبریز در این ورودی‌ها، جزو اهداف اصلی شهرداری است، اظهار داشت: با احداث و اتمام رمپ اتصالی بلوار ملت به اتوبان شهید باکری یکی از این اهداف محقق خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.