کد خبر : 4133
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 7:27

بهینه‌سازی منابع و صرفه‌جویی در مصالح، همگام با اجرای پرسرعت و با کیفیت پروژه‌ها

بهینه‌سازی منابع و صرفه‌جویی در مصالح، همگام با اجرای پرسرعت و با کیفیت پروژه‌ها

 دکتر نجفی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهردرای منطقه ۹ بر لزوم حفاظت از منابع و مصالح و هزینه‌کرد‌های اصولی و شفاف تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۹ شهردار تبریز پس از بازدید، در جلسه‌‌ای با مدیران شهرداری منطقه ۹ خاطرنشان کرد:  روند رو به توسعه شهرک خاوران و اقدامات دامنه‌داری که در این محدوده اجرا می‌شود، با صرف هزینه‌های گسترده همراه است.
وی ادامه داد: در کنار اجرای پرسرعت و با کیفیت پروژه‌ها، حساسیت‌های مستمر و ویژه در خصوص هدفمندسازی هزینه‌ها، بهینه‌سازی منابع و صرفه‌جویی در مصالح، باید اعمال شود.
دکتر نجفی با با تاکید بر نگهداری مناسب و مدیریت‌شده ائل باغی متذکر شد: مطمئنیم که مجموعه ائل‌باغی را می‌توان به یک مکان زیبا و درآمدزا برای مجموعه شهر تبدیل کرد.
از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه، طرح شبدری بود که دکتر نجفی طی تماس‌های تلفنی با مدیران سازمان‌های مرتبط با پروژه، موارد لازم را در خصوص تسریع در روند اجرایی پروژه پیگیری کردند.
وی همچنین در بازدید از پیشرفت چشمگیر مرکز همایش های خاوران گفت: این پروژه جزو مطالبات مردمی است و لازم است که با کیفیت ایده‌آل اجرا شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.