کد خبر : 4143
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 6:58

ترافیک بزرگترین معضل تبریز است

ترافیک بزرگترین معضل تبریز است

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر ضرورت چاره جویی مسئولان بر مسئله ترافیک کلانشهر تبریز از وضعیت ترافیکی شهر اتقاد کرد.

به گزارش آی نیوز، استاد بهروز خاماچی که به عنوان سخنران پیش از دستور در جلسه این هفته شورای شهر سخن می گفت اظهار داشت: همه مسئولان و شهروندان تبریزی اذعان دارند که ترافیک بزرگترین مشکل این شهر است اما تاکنون نتوانسته ایم برای این معضل چاره جویی نماییم.
خاماچی با اشاره به تردد روزانه بیش از ۸۰۰ هزار وسیله نقلیه در سطح شهر تبریز گفت: نمی دانم مسئولان با چه دلایلی با طرح زود و فرد کردن تردد خودروها در شهر مخالفت کردند در صورتی که در صورت اجرای این طرح میزان تردد خودروها در شهر به نصف کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به ضرورت ممنوعیت تردد وسایل نقلیه مخصوص حمل بار، نخاله در ساعات مشخصی از شبانه روز اظهار داشت:  ماشین های مخصوص حمل بار و نخاله نباید در هر ساعتی از روز در شهر تردد داشته باشند و باید ساعات مشخصی برای تردد این گونه ماشین ها در نظر گرفته شود تا از ایجاد ترافیک جلوگیری شود.
عضو شورای شهر تبریز با تقدیر از فعالیت های مرکز سلامت شهرداری تبریز و دکتر رحیمی گفت: مرکز سلامت شهرداری تبریز برنامه های مناسبی را اجرا می کند که از جمله آنها می توان به جلب توجه مردم به حفظ سلامتی و تشویق آنان به ورزش می باشد،  توجه به کارتن خواب ها و اجرای برنامه های مهمی نظیر طرح غربالگری دیابت از برنامه های مهم مرکز سلامت شهرداری تبریز می باشد.
خاماچی با اشاره به افزایش میزان گردشگران در تبریز گفت: کمبود هتل در تبریز مشهود است و مسافران زیادی به دلیل کمبود تخت هتل ها در تبریز با مشکل مواجه می شوند که ضرورت دارد سرمایه گذاران و بخش خصوصی را به سمت احداث هتل و تاسیسات گردشگری در شهر سوق دهیم.
وی با انتقاد از تخلیه گسترده نخاله های ساختمانی در بستر و مسیل رودخانه های اطراف شهر گفت: متاسفانه تمامی مسیل رودخانه های اطراف شهر از نخاله های ساختمانی پر شده است و کسی به این مسئله به صورت جدی رسیدگی نمی کند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.