کد خبر : 4164
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 7:47

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه گلپارک با اجرای بیشترین تعداد شمع‌گذاری‌

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه گلپارک با اجرای بیشترین تعداد شمع‌گذاری‌

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، پروژه تقاطع غیرهمسطح گلپارک را از لحاظ تعداد شمع‌گذاری‌ها در میان پروژه‌های شهری، کم‌نظیر عنوان کر

به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله‌پور با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح گلپارک، از لحاظ مراحل فنی و اجرایی، از پروژه‌های خاص عمرانی به شمار می‌رود و اتمام آن، نقش موثری در تسهیل ترافیکی شهر خواهد داشت .
عبداله‌پور جابجایی دکل‌های فشار قوی برق مستقر در مسیر اجرای پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان را از اقدامات مهم و مرتبط با پروژه گلپارک خواند .
وی افزود: با توجه به جنس خاک این بخش از شهر و به منظور دستیابی به ضریب اطمینان هر چه بیشتر، ۵۵۰ شمع برای استحکام هر چه بیشتر عرشه پروژه، طراحی شده که این حجم از شمع گذاری، در نوع خود کم‌نظیر است .
عبداله‌پور متذکر شد: علی‌رغم پیچیدگی های خاص عملیاتی، پروژه از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار بوده و همزمان با دهه فجر امسال، به بهره‌برداری می رسد .
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، خاطرنشان کرد: طرح زیرگذر این پروژه در دو باند رفت‌ و برگشت به طول ۶۲۰ متر بوده و دارای دو رمپ جداگانه ۲۰۰ متری و ۳۰۰ متری شمالی و جنوبی است؛ همچنین عرض این زیرگذر ۲۴ و نیم متر است که در دو باند رفت و برگشت هم فضایی ۷ متری برای تردد خودروها طراحی‌شده است .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.