کد خبر : 4174
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 - 7:42

بازدید شهردار تبریز از طرح‌های بهسازی و اصلاح‌هندسی مسیر بیمارستان شهید محلاتی

بازدید شهردار تبریز از طرح‌های بهسازی و اصلاح‌هندسی مسیر بیمارستان شهید محلاتی

 شهردار تبریز به همراه نایب‌رییس شورای اسلامی شهر، از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید محلاتی بازدید کرده و در جریان طرح اصلاح هندسی مسیر این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی به همراه محمدحسین جعفری نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تبریز، از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید محلاتی بازدید کرده و با حضور در جلسه‌ای، در جریان برنامه‌های تجهیز، بهسازی و همچنین اصلاح هندسی مسیر دسترسی به بیمارستان قرار گرفت.
وی با اشاره به ضرورت بازنگری در مسیر دسترسی به بیمارستان گفت: اصلاح مسیر این بیمارستان باید در راستای روان‌سازی ترافیک میدان جهاد و تامین آسایش و آرامش شهروندان محدوده بیمارستان طراحی و اجرا شود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: نقش ویژه بیمارستان شهید محلاتی در تقویت زیرساخت‌های درمانی غرب تبریز، ایجاب می کند که برنامه‌های تجهیز، نوسازی و بهسازی در بخش‌های مختلف آن، با سرعت و کیفیت ایده‌آل پیگیری شود.
وی تصریح کرد: با توجه به  استقرار بیمارستان در یکی از نقاط اصلی شهر تبریز، نقش ترافیکی و بصری این مرکز باید در برنامه‌های توسعه غرب تبریز لحاظ شود.
دکتر نجفی از آمادگی شهرداری تبریز برای کمک به تقویت زیرساخت‌های درمانی اشاره کرد و افزود: بخش عمده‌ای از حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز مربوط به حوزه سلامت است.
شهردار تبریز اجرای برنامه‌های بهسازی، طراحی و زیباسازی را در محوطه و بخش‌های مختلف بیمارستان ضروری خواند و گفت: این برنامه‌ها در صورت عبور از  از کلیشه‌های طراحی بیمارستان‌ها، در تقویت روحیه امید و بهبودی بیماران قطعاً موثر خواهد بود.
شهردار تبریز همچنین در بازدید از بخش‌های بیمارستان، از تنی چند از بیماران عیادت و با همراهان و شهروندان نیز گفتگو کرد.
محمدحسین جعفری نایب‌رییس شورای اسلامی شهر نیز در این بازدید، گفت: شورای اسلامی شهر، پشتیبان برنامه‌های حوزه سلامت بوده و بهسازی و تجهیز مراکز درمانی را ضروری می‌داند.
وی بیمارستان شهید محلاتی را از معدود مراکز مجهز درمانی در غرب تبریز عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه غرب تبریز و تراکم ترافیکی این حوزه از شهر، نقش بیمارستان شهید محلاتی، در آینده بیش‌از پیش بارز خواهد بود؛ بنابراین ضروری است که برنامه‌های طراحی این بیمارستان، از امروز بررسی و اجرا شود.
گفتنی است طبق طرح اصلاحی، بیمارستان شهید محلاتی، از بن‌بست خارج شده و مسیر بن‌بست دسترسی به آن، با احداث خیابان ۸ متری بازگشایی خواهد شد. احداث پارکینگ طبقاتی از دیگر موارد پیش‌بینی شده در مجاورت این مرکز درمانی است که با مشارکت شهرداری تبریز، طراحی و اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.