کد خبر : 4190
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 6:52

هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد ایران شود

هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد ایران شود

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران ۱۴ دپوی زیرزمینی به نام ۱۴ معصوم در عمق ۳۰ تا ۵۰۰ متر در اختیار دارد.

 

به گزارش ایسنا، سردار حسن کریم پور در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار کرد: در این دپوها به هر میزان که تجهیزات لازم باشد نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد، اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود این مراکز به‌ صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌کننده را موشک‌باران می‌کند.
وی افزود: روی کره زمین تنها کشوری که تمام مساحت کشورش را پازل ۲۰ کیلومتر در ۲۰ کیلومتر قرار داده و وسطش پدافند گذاشته که اگر تعداد این پدافندها به ۵ هزار و ۵۰۰ عدد برسد، سامانه پدافندی کشور تکمیل می‌شود، ایران است و در حال حاضر ۳هزار و۵۰۰ تا دایر است و هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد جمهوری اسلامی ایران شود.
وی خاطرنشان کرد: وقتی سرمِس که تمام تلاش دشمن و آمریکا بود وارد ایران شد، ایران توانست نزدیک نطنز آن را مورد هدف قرار داده و زمین گیر کند.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با طرح این سوال که «چرا عربستان سعودی که روزانه ۶ میلیون بشکه نفت را مجانی به آمریکا می‌دهد قیمت نفت را از ۱۱۸ دلار به ۴۶ دلار رساند؟»، گفت: برخی، در پاسخ به این سوال می‌گویند برای این‌که اقتصاد ایران دچار مشکل شود. مگر ایران چقدر نفت صادر می کند، ایران یک میلیون و ۱۷۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کند، آمریکا از دل شن و ماسه توسط ۵۶ شرکت نفت استخراج می‌کند و برایش ۴۶ دلار تمام می‌شود همین آمریکا برای اولین بار نفتش را ملی اعلام کرده و چون خودکفا شده در آینده نزدیک از خاورمیانه خواهد رفت.
وی با بیان این‌که «بساط آمریکا از خاورمیانه در حال برچیده شدن است»، تصریح کرد: اگر آمریکا از خاومیانه برود اولین کشوری که فرو می ریزد عربستان است، عربستان آمد نفتش را با رقابت همان شرکت‌ها در اختیار آمریکا داد و التماس کرد که از منطقه نرود، و ۸۴۰ میلیارد دلار در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد و می‌گوید نصفش را خرج می‌کنم تا آن شرکت‌ها شکست بخورند تا دوباره امریکا نیاز به منطقه داشته باشد؛ لذا آمریکا دارد از منطقه می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: عوامل دستی آمریکا دو عنصر هستند، یکی جریان وهابیت که القاعده و النصره است و یکی جریان بالا که می گوید امپراطور عثمانی به رهبریت آتاتورک در ترکیه است، که این دو جریان دو شمشیر دارند شمشر داعش به دست آتاتورک و شمشیر القاعده به دست وهابیت است.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: در آینده نزدیک امپراطور عثمانی از منطقه خاورمیانه به سمت اروپای شرقی می‌رود، به عبارتی دیگر مأموریتی که آتاتورک‌ها می‌خواستند بر خاورمیانه تسلط داشته باشند و کشوری مثل سوریه جلوی آن‌ها ایستاد و نتوانستد تسلط پیدا کنند حالا مأموریتش به سمت اروپای شرقی است.
وی با تأکید بر این‌که «بساط داعش و امثال آن‌ها جمع خواهد شد»، اظهار کرد: از آن‌جایی که شهادت‌طلبی برای مبارزه با استکبار از ایران زیاد است؛ لذا جنگ در ائتلاف ما یک جنگ جبهه‌ای است و باید افراد متخصص را از ایران اعزام کنیم؛ زیرا در دو قسمت درگیری داریم یکی مدافعان حرم و دیگری در ائتلاف است که در بحث ائتلاف باید افراد متخصص را اعزام کنیم.
وی تأکید کرد: داعش در طی دو ماه آینده به درک واصل خواهد شد برای این‌که مأموریت داعش‌ها در خاورمیانه تمام شده است و نمونه آن ارزانی قیمت نفت است، قدرت جمهوری اسلامی تا جایی پیش رفته که آمریکا دارد از منطقه می‌رود و با التماس می‌گوید که اسرائیل من را چه کار می‌خواهید بکنید؟
کریم پور اظهار کرد: علم بسیجی و علم ایرانی در دنیا حرف اول را می‌زند. مثال آن را در بحث هوا و فضا، ژنتیک، دیجیتال و هسته‌ای و بسیاری از موارد دیگر می‌توانید مشاهده کنید.
وی خطاب به خانواده‌های معظم شهدا، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و بیانات ایشان درباره اهمیت جلسه شهدا به عنوان یک فریضه واجب را یادآور شد و در ادامه با بیان این‌که «خناسان، مشرکان و بی بصیرت‌های زمان مأموریتی را که پیامبر اکرم(ص) به عنوان غدیر به امام علی(ع) دادند را به غربت بردند»، گفت: پس از آن حضرت حق تعالی، عاشورا را بنا نهاد یعنی عاشورا و یاران امام حسین(ع) اولین مأموریت را در حوزه شهادت داشتند.
وی اظهار کرد: امام راحل دستاورد انقلاب را تحویل سپاه دادند تا آن‌ها از آن دستاورد حمایت کنند اما مشرکین عصر حاضر از پشت به ما خنجر زدند و منافقین را علم کردند و این غدیری که می بایست دستاورد انقلاب را حفظ کند به غربت رفت و گرفتار مرزهای پر سر و صدا و پر آشوب شد.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: آن‌قدر در حوزه بسیجی عاشورایی آماده جان دادن در خط امام حسین(ع) داریم که اگر بنا باشد نیرو از ایران اعزام کنیم اتوبوس کم می‌آوریم؛ لذا امام، شهید نمی‌خواهد، بلکه امام کسانی را زنده می‌خواهد که در کنارش باشند و در این صورت هرکاری کنند اجر و ثواب شهادت برای‌شان نوشته می‌شود.
وی بر حضور قدرتمند بسیجیان در همه عرصه‌ها تأکید کرد و گفت: بایستی در ارتش و سپاه به عنوان بسیج در تمام حوزه‌ها از جمله علمی، نظامی، فرهنگی و … بسیج وار وارد شویم و بتوانیم تمدن اسلامی را که پایه ریزی شده برقرار کنیم.
وی ادامه داد: وقتی از بزرگانی نظیر آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله صدوقی و رهبر انقلاب می‌پرسیم برای چه به جبهه آمده‌اید می‌گویند آمده‌ایم تا خود را بسازیم. همین سوال را از سردار قاسم سلیمانی کردم ایشان گفتند زمانی که من در جبهه بودم در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک گناه هم در آن‌جا گزارش نشد، بخاطر اینکه جبهه قطعه‌ای از بهشت است و آن‌جا گناه نمی‌شود کرد؛ لذا در جبهه، گروه‌بازی، تهمت، غیبت و گناه نبود و ترس از خدا باعث شد شهدای جنگ بزرگ شوند و این مراقبت شهدا بود که به این مقام والا رسیدند. مقام معظم رهبری در مورد مقام شهدا فرمودند «قلم من از توصیف مقام شهید قاصر است. نگاه به شهید یک نگاه وجه الله است.»
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به جایگاه والای شهدا، خاطرنشان کرد: درجنگ ۳۱ روزه که دشمنان با حماس داشتند سید حسن نصرالله برای اعزام به منطقه نیرو نداشت و تعداد اندک سربازان مشاهده کردند که شهدای آن منطقه بلند شدند، اسلحه به دست گرفتند و از سرزمین اسلامی خود دفاع کردند و به آرامگاه خود برگشتند، ما نیز بر سر سفره شهدا رزق می‌خوریم.
وی با اشاره به شهادت ۱۸۸ هزار شیعه ایرانی در سوریه، تأکید کرد: خون شهدا در دنیا مشت محکمی را بلند کرده و می‌گوید تنها ملتی که در مقابل استکبار می‌ایستد ایرانی‌ها هستند و اگر مبارزه حق و باطل نبود این مدال از طرف امام زمان(عج) بر سینه محبان شهدا زده نمی‌شد و مادران و دوستداران شهدا بدانند که شهدا همواره زنده‌اند. به واسطه خون شهدا همه ابرقدرت‌ها اعلام کردند که ایرانی‌ها به عنصر چهارم دست یافته و طبیعت را به جنگ با ما می‌فرستند بر پایه همین تفکر زمانی که هواپیمای دشمن به طبس وارد شد طوفان شن به خاطر خون شهدا به جنگ با دشمن رفت و نابودش کرد.
وی گفت: اوباما اعلام کرده که غزه و حماس باید خلع سلاح شوند اما ما می‌گوییم نباید خلع سلاح شوند بلکه کرانه باختری نیز باید مجهز و مسلح شوند و ما به هرکس که در مقابل اسرائیل بایستد کمک خواهیم کرد. رهبر معظم انقلاب به خاطر اثر خون شهدا و تفکر بسیجی و به خاطر این‌که ایران صاحب علم از طریق دانشگاه است در مقابل استکبار جهانی شمشیر را از رو بسته‌اند، ما ۲۴۰۰ دانشمند در دانشگاه آزاد اسلامی داریم که در جهان نمونه است، کشتی و لوکوموتیو علم ایران را رهبر معظم انقلاب هدایت می‌کنند. ما در برابر تهاجم دشمنان چه صهیونیسم و چه آمریکا برای دفاع از خودمان می‌ایستیم و در همان سطحی که به ما حمله کنند به آن‌ها حمله خواهیم کرد.
مشاور عالی سپاه قدس با تاکید بر این‌که «استفاده و نگهداری از سلاح هسته‌ای از سوی رهبری حرام اعلام شده است» خاطرنشان کرد که این حرامی سر جای خودش، ولی اگر رهبری این حرام را بردارند من به عنوان یک محقق می‌گویم ساخت یک سلاح هسته‌ای از ساخت یک عینک آسانتر است.
مشاور عالی نیروی قدس سپاه تأکید کرد: به دنیا اعلام می‌کنیم که دشمنان اسلام در هر سطحی به ما حمله‌ور شوند در همان سطح به آن‌ها حمله خواهیم کرد، البته آمریکا سطحی را اعلام نکرده است.
وی ادامه داد: زمانی که شهید الله دادی با شهید مغنیه در حال عبور بودند دشمن به دو ماشین آن‌ها حمله کرد و ۷ نفر را به شهادت رساند در همین رابطه سید حسن نصرالله به اسراییل می‌گوید شما قاعده بازی را عوض کردید قرار نبود ماشین ما را بزنید؛ لذا ده روز بعد به دو ماشین اسراییلی حمله کردند و از انجایی که خداوند کمک می کند آرپیجی به سمت ماشینهای پر از مواد منفجره رفت.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال ۹۲ فرمودند، لانه اصلی توطئه علیه ملت ایران آمریکاست؛ زیرا امروز پس از سی و چندی سال است که هرگاه نام دشمن می‌آید ذهن ایرانیان به سمت آمریکا می‌رود خوب است که آن‌ها بفهمند ملت ایران در طول این سال‌ها مراحلی را پشت سر گذارده است که هر وقت می‌گویند دشمن، مردم ایران به امریکا فکر می‌کنند؛ لذا این مسئله بزرگی است برای ملتی که می‌خواهد در دنیا با آبرو زندگی کند. مرکز توطئه و اساس دشمنی آمریکا است؛ البته دشمنان دیگری هم هستند که در ردیف اول به حساب نمی‌آوریم، رژیم غاصب صهیونیستی هم وجود دارد منتها به قد و قواره‌ای نیست که دشمن اصلی به حساب آید.
کریم‌پور در پایان با تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره و با بیان این‌که «از این‌که رئیس این دانشگاه دستش در دست بسیج است، خوشحالیم» افزود: امید است این جلسات سبب بروز نگاه عالی در حوزه علم و بسیج ایجاد شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.