کد خبر : 4219
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 8:20

جعفری:مردم هوشیار هستند و آدم های ضعیف را می شناسند

جعفری:مردم هوشیار هستند و آدم های ضعیف را می شناسند

مدیرعامل اسبق تراکتورسازی آمادگی خود را برای ارائه اسناد مربوط به دوره مدیریت خود اعلام کرد.

 

 

محمد حسین جعفری مدیرعامل اسبق تراکتورسازی در واکنش به اظهارات سعید عباسی مدیرعامل فعلی این تیم گفت:آقای عباسی طی اظهار نظراتی که داشتند مبالغی را به عنوان بدهی مربوط به دوران بنده اعلام کردند که به هیچ عنوان صحت ندارد و من برای تمامی اظهارات ایشان مدارکی دارم که در روزهای آینده منتظر خواهم کرد. جالب اینجاست که یکی از رسانه ها دیروز رقم بدهی های دوران ما را دو برابر اظهارات آقای عباسی اعلام کردند که این نیز بسیار برایم جالب بود. مدیرعامل تراکتور بدهی دوران بنده را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرده بودند که این رسانه امروز آن را به ۳۴ میلیارد افزایش داد.

وی در پاسخ به اینکه “آیا از قرنطینه کارکنان مالی باشگاه تراکتورسازی طی دو روز گذشته اطلاع دارد؟” گفت:

خیر من در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم. آقای عباسی پس از حضور در تراکتورسازی به عنوان مدیرعامل، تمامی کادر مالی باشگاه را تغییر داده اند و ما در حال حاضر هیچ یک از آنها را نمی شناسیم.

مدیرعامل اسبق سرخ پوشان که میهمان تلفنی برنامه موج شبکه سهند بود خاطرنشان کرد:

اسنادی که در اختیار بنده می باشد به طور کامل و جامع برای شفاف سازی در خصوص صحبت های آقای عباسی تهیه شده است اما به دلیل جلوگیری از به حاشیه رفتن تیم فعلا از رو کردن آنها خودداری کرده ام و پس از بازی فردای این تیم به مرور این اسناد را منتشر خواهم کرد. من آماده این هستم که در خصوص اتهامات ایشان پاسخ های خود را ارائه کنم.

در مورد جذب  آنسلمو گونزالس که مشکل قلبی داشت تاکید کرد:

این بازیکن در تست های پزشکی مشکلی نداشت و با تایید پزشکان وی  را جذب کردیم. این بازیکن حتی در بازی با سپاهان بازی بسیاری خوبی انجام داد و یک گل و یک پاس گل نیز به ثمر رساند اما پس از اتفاقاتی که رخ داد از تیم جدا شد. مدیربرنامه این بازیکن در دوحه حضور یافت و از من مبلغ ۲۰۰ هزار خواست که ما چنین مبلغی نداشتیم. من از کارشناسانی چون آقای مانوسی فر و نصیرزاده در این باره مشورت خواستم و از آنها در این رابطه مشاوراتی دریافت نمودم.

وی در واکنش به این اظهار نظر مدیرعامل تراکتورسازی که مدعی شده بود مدیران قبلی آشنایی چندانی با اصول قراردادهای حرفه ای نداشتند، تصریح کرد:

من می دانم منظور ایشان من هستم، باید در این مورد بگویم که ما با آقایان مانوسی فر و نصیرزاده در این خصوص همکاری داشتیم و چنین مسائلی را با آنها در میان می گذاشتیم.

مدیرعامل اسبق تیم تراکتورسازی با اشاره به غیربومی بودن مدیریت فعلی این باشگاه یادآور شد:

فرار به جلو مشکل تراکتور را حل نمی کند. مدیر تراکتور باید بومی باشد. در حال حاضر علاوه بر مدیر غیر بومی هیئت مدیره تراکتور نیز همه غیر فوتبالی هستند و هیچ نظارتی در این تیم وجود ندارد. این تیم نه تیم تیم عباسی است نه جعفری و نه نظمی بلکه مال مردم آذربایجان است. ما باید این نکته ار درک کنیم که مدیرعامل بایستی با مردم رو راست باشد و مورد قبول آنها باشد. مردم هوشیار هستند و آدم های ضعیف را می شناسند. امیدوارم که در ادامه این فصل اوضاع بهتر شود تا فصل آینده تصمیم جدی در خصوص وضعیت تیم اتخاذ شود تا تراکتور شخصیت از دست داده اش را باز پس بگیرد.

جعفری در انتها در خصوص استقبال اندک هوداران از بازی های تراکتور و رابطه آن با فعالیت ضعیف کانون هواداران باشگاه اظهار کرد:

برداشت من این است که کانون هواداران در شرایط فعلی هیچ ارتباطی با هواداران ندارد. این کانون باید با هوداران تعامل داشته باشد و مشکلات آنها را بشناسد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.