کد خبر : 422
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 7:35

احداث زمین های خاکی فوتبال موجب پیشرفت فوتبال تبریز می شود

احداث زمین های خاکی فوتبال موجب پیشرفت فوتبال تبریز می شود

محدث:
احداث زمین های خاکی فوتبال موجب پیشرفت فوتبال تبریز می شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از زمانی که زمین های خاکی فوتبال از سطح شهر جمع آوری شده، خرید بازیکنان غیربومی و خارجی در تیم های استانی افزایش یافته که در صورت احداث مجدد زمین های خاکی، این مسئله بهبود یافته و فوتبال تبریز به روزهای آرمانی خود باز خواهدگشت.

محدث ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در دو دهه اخیر در زمین های خاکی فوتبال شاهد فوتبالیست های نام آور استان در تیم های مختلف کشوری بودیم و امید است با ایجاد دوباره این زمین ها فوتبالیست های نامدار تبریزی را برای حضور در تیم های برتر کشوری پرورش دهیم.

وی افزود: چهار نقطه سطح شهر برای ایجاد زمین های خاکی پیش بینی شده است.

محدث مناسب ترین منطقه را برای ایجاد زمین های فوتبال خاکی در تبریز منطقه شمالغرب تبریز دانست و گفت: با توجه به اینکه در منطقه شمالغرب تبریز استعدادهای درخشان زیادی وجود دارد اما به دلیل نبود امکانات استعدادهای آنها ناشناخته می ماند .

وی افزود: طی یک ماه آینده در منطقه شمالغرب تبریز ۱۰ زمین خاکی فوتبال استاندارد ایجاد می شود.

 محدث در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بازی های تیم تراکتورسازی که در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود به علت ورود مهمانان از سراسر شهر های کشور و حتی از خارج کشور نبود محل اسکان برای آنها از مشکلات اصلی بعد از بازی تماشاگران به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به رفع این مشکل قرار است در آینده ای نزدیک محل اسکانی برای مهمانانی که از شهرهای دور کشور برای تماشای بازی های فوتبال تراکتورسازی به ورزشگاه امام می آیند ایجاد شود./مهر


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.