کد خبر : 4220
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 8:30

گسترش فولاد ۱-۰ سپاهان/پیروزی ارزشمند یاران کمالوند

گسترش فولاد ۱-۰ سپاهان/پیروزی ارزشمند یاران کمالوند

به گزارش آی خبر،تبم های گسترش فولاد و سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ  برتر فوتبال ایران در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کمالوند به پایان رسید.

 

گسترش فولاد بازی را بهتر از میهمان خود سپاهان آغاز کرد و در حالیکه ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی را در حال پشت سر گذاشتن بودیم این تیم موفق شد روی پاس زیبای شجاعیان و حرکت دیدنی شهرام گودرزی و جا گذاشتن دروازه بان و یک شوت مطمئن از سوی این بازیکن دروازه سپاهان را باز کند. 

 

در ادامه سپاهانی ها حمله را در دستور کار خود قرار دادند و چند بار توسط محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی صاحب موقعیت هایی شدند که گئورگیف با درخشش خود مانع از گلزنی این بازیکنان شد تا نیمه اول با تک گل گودرزی به سود تیم میزبان به پایان برسد.

سپاهان نیمه دوم را تهاجمی تر آغاز کرد و از همان ابتدا با در اختیار گرفتن توپ و میدان حملاتی را روی دروازه گسترش پی ریزی کرد که این حملات با هوشیاری مدافعان و دروازه بان تیم میزبان راه به جایی نبرد. در این بین گسترشی ها هم در ضد حملات موقعیت هایی به دست آوردند اما با بی دقتی مهاجمان شان به راحتی این موقعیت ها را از دست دادند.

در ادامه نیمه دوم گسترشی ها کمی رو به جلو کار کردند تا فشار حملات سپاهان را کم کنند اما زرد پوشان اصفهانی دست بردار نبودند و در پانزده دقیقه پایانی با تمام توان دست به حملات متعدد زد اما بازهم توفیقی در به تساوی کشاندن بازی نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان فراز کمالوند به پایان برسد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.