کد خبر : 4302
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 15:21

قلعه نویی: دوست دارم آخر فصل رفتار برخی آقایان را ببینم؛ با اعتراضات مردم هیچ مشکلی ندارم

قلعه نویی: دوست دارم آخر فصل رفتار برخی آقایان را ببینم؛ با اعتراضات مردم هیچ مشکلی ندارم

امیر قلعه نویی سرمربی جدید تراکتورسازی پس از ثبت قراردادش با این تیم گفت:پیش از حضور در تراکتورسازی خدمت آقای تونی رسیدم و گپ دوستانه خوبی با ایشان زدم و گفتم که شما زحمت های زیادی برای تراکتورسازی کشیدید. امیدوارم با شناختی که از تراکتورسازی دارم بتوانیم راه آقای تونی را ادامه داده و در سه جبهه موفق باشیم.

 

وی افزود:”یکی از دلایل اصلی که من این تیم را انتخاب کردم قابلیت های بالای فنی می باشد. با صحبت های که با آقای عباسی و ذوالفقاری داشتم امیدوارم ضعف های تیم را رفع و تیم خوبی راهی لیگ کنیم. جا دارد از اقای زنوزی نسبت به محبتی که به من دارد تشکر کنم. یکی از امیدواری های من حضور ایشان بود. “

قلعه نویی ادامه داد:” تنها مساله ای که من را ناراحت می کند این است که با فرهنگ مردم آذربایجان بازی می شود. من هم روزی از این باشگاه خواهم رفت ولی دوست دارم آخر فصل رفتار برخی آقایان را ببینم. من جام های بسیاری کسب کرده ام  جام های مانند قهرمانی آسیا و لیگ برتر ولی بدرفتاری ها باعث می شود که این مسائل من را ناراحت کند. تشویق آقای تونی من را خوشحال می کند چرا که می بینم ایشان بسیار مربی خوبی بودند که مردم او را دوست داشتند. من ارتباطم را با ایشان حفظ خواهم کرد. امیدوارم خدا به همه ما کمک کند تا اخلاق مدار باشیم و یک تیم خوب را درست کنیم.”

سرمربی تراکتورسازی در مورد دستیارانش عنوان کرد:” البته این را بگویم که این ها دستیاران من نیستند بلکه همه با هم همکار هستیم. یک سری افراد را به این تیم اضافه خواهم کرد. فکر می کردم که دستیاران آقای تونی می مانند ولی شنیده ام که آنها می روند و به همین دلیل چند دستیار اضافه خواهیم کرد.”

وی در مورد برنامه هایش برای این تیم تصریح کرد:” تراکتور جزو تیم هایی است که مهره های بسیار خوبی دارد برای مثال تیم ما در دفاع راست دو مهره بسیار خوب دارد. البته باید این را اشاره کنیم که در چند پست کمبود بازیکن داریم که این را در نیم فصل به سرانجام خواهیم رساند و بازیکنانی به تیم تزریق خواهیم کرد.

قلعه نویی در مورد اینکه نام دستیارنش در رسانه ها مطرح شده است، گفت:” بله این موضوع صحت دارد چون ما در سه جبهه کار سختی داریم و برای همین ما به دنبال داشتن یک تیم خوب هستیم. اسم هایی که از آن ها یاد شده در لیست ما حضور دارند و جزو نفرات مورد نظر ما می باشند.”

وی در مورد اینکه تیم نهم جدول را تحویل گرفته است، خاطرنشان کرد:” من به خاطر اینکه تراکتور پتانسیل بالایی دارد انتخابش کردم. امیدوارم این را در ادامه هم نشان دهیم. البته گفتم که در برخی پست ها باید تیم تقویت شود. من به تراکتور خوش بین هستم. این تراکتور از آن تیمی که من قبلا تحویل گرفته بودم بسیار برتر است. تیم ما با اینکه نهم است ولی در برخی بازی ها با بدشانسی امتیاز از دست داده است و می تواند جایگاه بالاتری در جدول داشته باشد. اعتقاد من این است که می توانیم این تیم را در نیم فصل دوم به یک تیم بهتر تبدیل کرد.”

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا مقابل استقلال روی نیمکت می نشینید، گفت:”من از امروز در تراکتورسازی حضور دارم وکارم را شروع کردم. حتی به من امروز گفتند که تمرین پشت درهای بسته باشد اما من گفتم باید باز باشد تا مردم درد دل های خود را بگویند. این را هم بگویم که کسانی که اعتراض خود را نشان دادند شرمنده خواهند شد.”

وی ادامه داد:” از تمام دوستان چه موافق و چه مخالف می خواهم که به تیم کمک کنند. چون این تیم مال مردم است نه قلعه نویی!

قلعه نویی در مورد آینده آقایی و نریمان جهان در تیمش عنوان کرد:” اجازه بدهید کمی ریکاوری داشته باشم. روز سختی داشتم. آقای زنوزی و کمالوند هرکاری که بتوانند برای تراکتور انجام می دهند حتی اگر تیم خودشان ضربه ببیند چون آنها عاشق تراکتور هستند.”

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.