کد خبر : 4311
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 - 7:14

قلعه نویی با شکست استقلال خودش را در دل هواداران جا می کند؟

قلعه نویی با شکست استقلال خودش را در دل هواداران جا می کند؟

یادداشت/ ورزش آذربایجان در ماه گذشته با تحولات و رخدادهای بعضاً شکننده روبه‌رو بود جدایی تونی اولیویرا مرد پرتغالی که چند دوره متناوب سکان تیم  تیم تراکتورسازی را عهده دار بوده و انتصاب پرسش برانگیر قلعه نویی به جای وی از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی استان در ماه  آذر ماه است

 

تونی الیویرا که امسال برای اولین بار از ابتدا مربی گری تراکتورسازی را برعهده گرفته بود و بازیکنان هم زیر نظر خودش جذب شده بود دیگر بهانه ی نداشت تا مشکلی داشته باشد.

تراکتورسازی لیگ را با بازیکنان اسمی که هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد شروع کرد و در کنار این چهار بازیکن خارجی هم جذب شد که مهم ترین آنها حمزه یونس  تونسی بود که بهترین و قران قیمت ترین خرید تراکتوری ها محسوب می شد.

لیگ در در هشتم مرداد ماه شروع شد و تراکتورسازی میزبان نفت تهران بود بازی که یادآور آخرین بازی تراکتور در فصل قبل مقابل این تیم بود تراکتورسازی در این بازی نمایش زیاد خوبی نداشت و بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند و این قابل پیش بینی بود این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

هفته ها به سرعت در حال سپری شدن بود و تراکتورسازی و این بازیکنان اسمی هنوز در حدو اندازه های خود ظاهر نشده بودند که با گذشت سیزده هفته از لیگ تراکتور ظرایط خوبی نداشت و با ۱۸ امتیاز در رده نهم قرار گرفته بود که این برای هواداران قابل قبول نبود.

  هواداران هنوز از تونی حمایت می کردند و دلیل اصلی این نتایج را عباسی مدیرعامل می دانستند و درخواست رفتن عباسی را می کردند که چنین نشد.

با وجود این شرایط تونی خودش دیگر نمی خواست که بماند که با استعفای خود قرار شد از تراکتورسازی رسما جدا شود ، با رفتن تونی گزینه های زیادی برای سرمربی گری تراکتور مطرح شد که اولین گزینه رسول خطیبی سرمربی گذشته این تیم بود و در کنار این گزینه های دیگری هم مطرح بود که مهم ترین آنها امیر قلعه نویی بود.

مدیر عامل تراکتورسازی مذاکره با قلعه نویی را تکذیب نکرده بود و این مربی را تنها گزینه هدایت این تیم هم نداسته بود که با گذشت چند روز قرار شد سرمربی تراکتورسازی مشخص شود و همه منتظر بودند که چه کسی هدایت این تیم بزرگ رابرعهده خواهد گرفت که بالاخره روز معرفی سرمربی جدید تراکتوری ها از راه رسید و امیر قلعه نویی به طور رسمی هدایت تراکتوری ها را برعهده گرفت.

قلعه نویی که قبلا هم هدایت تراکتور را برعهده گرفته بود و با این تا مرز قهرمانی هم رفته بود بهترین گزینه در شرایط فعلی تراکتور برای هدایت این تیم بود.

امیر قلعه نویی پر افتخار ترین سرمربی لیگ ایران است که با تیم های مختلف عناوین قهرمانی زیادی را کسب کرده است و با بازگشت به تراکتورسازی میخواهد با کسب عناوین خوب دل هواداران را شاد کند.

امیر قلعه نویی در اولین بازی که هدایت تراکتور را عهده دار شده است روز یکشنبه به مصاف استقلال خواهد رفت بازی حساسی که برای تراکتورسازی و هوادرانش از اهمیت بالای برخوردار است و با پیروزی تراکتور در این بازی قلعه نویی با آرمش کار خود را در این تیم ادامه خواهد داد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hosein شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۴۷

برادر عزیز آقای وحید پور رضوی ، پرافتخار بودن مربی مهم نیست آدم بودن مهم است باختن با سرمربی بومی شرافتمندانه است تا بودن زیر پای آدم های بی شخصیت.

الدوز شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

قعله نوعی منفر است مردم آذربایجان از او نفرت دارند.