کد خبر : 4313
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 - 19:46

مظلومی: یک مربی با دو روز نمی تواند ایده هایش را پیاده کند

مظلومی: یک مربی با دو روز نمی تواند ایده هایش را پیاده کند

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: شهادت امام رضا را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم. فردا یک بازی سخت خواهیم داشت. تراکتور تیمی بسیار قوی با بازیکنان و هواداران خوب است و به تازه گی کادر فنی خود را عوض کرده و پس از این دیدار برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

وی ادامه داد: ما شناخت خوبی از تراکتور داریم آنها تیم خوبی دارند و با اینکه جایگاه خوبی ندارد اما بازیکنان بسیار خوبی دارند. ما به دنبال فلج کردن نقاط قوت و کار کردن روی نقاط ضعف آنها هستیم. با کسب اجازه از مردم تبریز به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم. توانایی دو تیم برای انجام یک بازی خوب بسیار بالاست.

سرمربی آبی پوشان در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا تاکید کرد: آقای مجیدی و خرسندنیا مصدومان ما هستند اما بازیکن محروم نداریم. بازیکنان جایگزین خوبی برای غایبانمان داریم و مشکلی در این مورد نیست.

مظلومی در مورد تعویض سرمربی آبی پوشان و راهکارش برای مقابله با تغییر افکار تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد:شما خوب می دانید که یک مربی با دو روز کار کردن نمی تواند ایده های خود را در تیم پیاده کند. تراکتور همان تیم قبلی است و همان نفراتی را دارد که ما می شناسیم. شاید از لحاظ روحی و ارنج کمی تغییر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هوای شهر تبریز چه تاثیری می تواند روی بازی داشته باشد، گفت: تهران هم همین شرایط را دارد و ما شاید کمی اذیت شویم ولی بازیکنان در میدان گرم می شوند و هیچ مشکلی از این بابت ندارند. امیدوارم هوا خوب باشد تا مردم نیز بتوانند در بازی حضور داشته باشند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد شناخت قلعه نویی از تیمش یادآور شد: همه از تیم ما شناخت دارند، در هر صورت ایشان با نفرات ما کار کرده اند و شناخت کافی دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا کدورتی با قلعه نویی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر من با ایشان کدورتی ندارم و همه کسانی که برای استقلال زحمت کشیده اند برای من قابل احترام هستند.

وی با انتقاد از زمان بندی بازی های لیگ گفت: مشکل ما این است که همه برنامه هایمان را بر اساس برنامه های تیم ملی می چینیم. بازی های ما در زمان هایی انجام می شوند که تماشاگران برای حضور در ورزشگاه مشکل دارند. کارگر، کارمند و محصل وسط هفته نمی تواند در ورزشگاه حضور یابد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.