کد خبر : 4350
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 7:15

سید محمد علوی: ایجاد جنجال توسط کادر فنی ماشین سازی کذب است/ یک سایت مشخص همواره اخبار آزار دهنده می نویسد

سید محمد علوی: ایجاد جنجال توسط کادر فنی ماشین سازی کذب است/ یک سایت مشخص همواره اخبار آزار دهنده می نویسد

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: دیدار تدارکاتی دو تیم ماشین سازی و شهرداری تبریز با توافق کادر فنی دو تیم پایان یافت و خبر یکی از سایت های خبری در خصوص جنجال سرمربی ماشین سازان کذب می باشد.

سید محمد علوی در خصوص بازی دو تیم ماشین سازی و شهرداری تبریز گفت: دو تیم هم خانواده شهرداری و ماشین سازی بازی دوستانه ای را برگزار کردند و به دنبال درگیری دو نفر از بازیکنان دو تیم و خارج شدن اداره مسابقه از دست داور مربیان تیم ها وارد عمل شده و تصمیم به اتمام این دیدار تدارکاتی نمودند. حتی با وجودی که داور مسابقه یک پنالتی برای ماشین سازی گرفته بود کادر فنی دو تیم تصمیم به قطع جریان مسابقه گرفته و دو تیم در دو سوی میدان به سرد کردن پرداختند.
علوی گفت: در این دیدار از بازیکنان تستی، زیر ۲۳ سال و بازیکنانی که کمتر به آنان بازی رسیده است استفاده کردیم تا این بازیکنان نیز با شرایط مسابقه آشنا باشند.
وی با اشاره به اینکه تقویت دو تیم ماشین سازی و شهرداری و استفاده از بازیکنان دو تیم مد نظر کادر فنی دو تیم مورد اشاره بوده است گفت: این بازی با هدف میدان دادن به بازیکنان تستی و ذخیره تیم که فرصت کمی به آنها برای حضور در مسابقات داده می شود انجام گرفت. در تیم ماشین سازی تبریز ۵-۶ نفر بازیکن خوب و با استعداد زیر ۲۳ سال داریم که کمتر میدان به آنها می رسد و در صورت نظر کادر فنی تیم شهرداری این نفرات در خدمت تیم هم خانواده خواهند بود.
سید محمد علوی گفت: متاسفانه این سایت کما فی السابقه با انتشار اخبار کذب، مغرضانه و حاشیه ساز سعی به دنبال ایجاد حاشیه در تیم ماشین سازی تبریز بوده است که نگاهی به اخبار گذشته سایت این مسئله را به خوبی نمایان می کند.
وی در با اشاره به اینکه هیچگونه تنشی بین کادر فنی دو تیم وجود نداشت افزود: هواداران، کادر فنی، بازیکنان ماشین سازی و فوتبال دوستان  به خوبی می دانند انتقاد، تجزیه تحلیل و ارائه راهکار با خبر کذب ، شانتاژ و نوشتار مغرضانه فرق دارد و همواره باید از نقد و انتقاد استقبال کنیم اما بی انصافی و وارنه نشان دادن حقایق با اهداف خاص از طرف هیچ کسی مورد قبول نیست و عمل ناجوانمردانه ای است که از شرافت حرفه ای خبرنویسی نیز بدور است.
سرپرست تیم ماشین سازی تبریز در پایان سخنانش گفت: رسانه های همواره در کنار قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز بوده اند و از این سایت بخصوص هم انتظار داریم در کنار سایر رسانه های استان به حمایت از تیم ماشین سازی بپردازند و قبل از انتشار اخباری از صحت و سقم آن اطلاع حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.