کد خبر : 4993
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 - 6:25

جلسه بررسی طرح ساماندهی محور خیابان جمهوری اسلامی

جلسه بررسی طرح ساماندهی محور خیابان جمهوری اسلامی

 جلسه بررسی طرح ساماندهی محور خیابان جمهوری اسلامی در محل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آی نیوز، به نقل از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با حضور معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان، شهردار و معاون عمرانی منطقه هشت، نمایندگان سازمان میراث فرهنگی، کارشناسان معاونت عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریزبرگزار شد، در زمینه طرح پیشنهادی برای ساماندهی خیابان جمهوری اسلامی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: خیابان جمهوری اسلامی به عنوان یکی از محورهای اصلی در مرکز شهر، روزانه با تردد بسیار زیاد خودروها روبرو است که موجب بروز ترافیک در محدوده مرکزی شهر شده است و همین امر، نیاز به ساماندهی این محور را به عنوان یک ضرورت مطرح می کند.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در ادامه، تصریح کرد: از طرفی دیگر، وجود نهادهای اداری و مهم به همراه مراکز اقتصادی معتبر و از جمله بازار تبریز در محدوده خیابان جمهوری اسلامی، مراجعه شهروندان به این بخش را مضاعف کرده و این موضوع، یکی دیگر از ضرورت های اجرای طرح ساماندهی این خیابان و محدوده آن است.
عزتی تاکید کرد: بر این اساس، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، جلسه ای را با حضور افراد فوق در محل معاونت تشکیل داد تا طرح ارائه شده از سوی مشاور، به بحث و بررسی گذاشته شود.
گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر، پیرامون طرح پیشنهادی ساماندهی حد فاصل میدان دانشسرا تا چهارراه گجیل به بحث و بررسی موضوع پرداختند .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.