کد خبر : 4374
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 7:00

طرح توان سنجی شرکت های خصوصی فضای سبز تبریز آغاز شد

طرح توان سنجی شرکت های خصوصی فضای سبز تبریز آغاز شد

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز طرح توان سنجی شرکت های خصوصی فضای سبز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، مهندس محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: طی این طرح امکانات و تجهیزات شرکت های پیمانکاری توسط کارشناسان مورد بازبینی و ارزیابی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هم اکنون این طرح در تمامی مناطق آغاز شده است، گفت: این نخستین بار است که توان سنجی شرکت های خصوصی بطور همزمان درسطح مناطق اجرا می شود و پیش از این پروسه این توان سنجی به صورت تدریجی در مناطق اتفاق می افتاد.
حسن زاده یادآور شد: در این طرح تجهیزات و امکانات شرکت ها مورد بازدید و تایید مسئولین و مدیران مناطق قرار می گیرد .
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به سرفصل های مورد توجه در این توان سنجی ، تصریح کرد: توجه به توان و سابقه ی شرکت، قدرت مالی، سطح معلومات و تخصص و…از جمله موارد مورد توجه در این طرح است.
وی با تاکید بر اینکه طرح توان سنجی شرکت های خصوصی همه ساله از طرف سازمان پارکها و فضای سبز تبریز انجام می شود، اظهار داشت: با اقتضای زمانی و مکانی، تغییراتی نیز در نحوه اجرای این تشخیص صلاحیت ها اعمال می شود.
حسن زاده با بیان اینکه معمولا این امتیازدهی از بالا به پایین اتفاق می افتاد، گفت: امسال مطابق با سازمان برنامه و بودجه این طرح از پایه شروع شده است؛ بدین معنی که شرکت هایی که توانایی بالاتری دارند امتیاز یک را دریافت می کنند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز همچنین از برنامه ریزی این سازمان جهت کاهش تعداد شرکت های فضای سبز خبر داده و گفت: طی سال جاری در راستای کاهش تعداد واگذاری ها، شاهد کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی این شرکت ها بودیم .
وی با بیان اینکه این توان سنجی در راستای رویکرد تخصصی به مقوله حفظ و توسعه فضای سبز و استفاده از پیمانکاران و نیروهای تخصصی فضای سبز صورت می گیرد، افزود: این رتبه بندی بر اساس شاخصه هایی در راستای ارتقا و بهره‌وری هر چه بیشتر شرکت های فضای سبز انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.