کد خبر : 4397
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 15:19

قلعه نویی: من مقصر این باخت هستم/ ادینیو در لیست ما قرار دارد

قلعه نویی: من مقصر این باخت هستم/  ادینیو در لیست ما قرار دارد

 امیرقلعه نویی سرمربی تراکتورسازی پس از بازی با استقلال در کنفرانس خبری گفت:مسئولیت این  باخت با من است و  تعویض‌ ها را هم من انجام دادم. ما نیمه دوم فقط خوب بودیم و  روی یک اشتباه بچگانه گل خوردیم و شاید بدترین چیز برای یک مربی این باشد که تعویض‌ هایش خوب بازی نکنند. مسئولیت باخت با من است و امروز بازیکنانم همگی تلاش خود را کردند.

 

استقلال دو گل زد ولی ما موقعیت‌ های خیلی خوبی داشتیم. مثل سزار که چند موقعیت را از دست داد البته از او انتظاری نمی‌ رود چون مهاجم هدف نیست. ما ۴-۵ بازیکن برای جلو لازم داریم. امیدوارم پورحیدری هم سریعتر سلامتی‌ اش را به دست بیاورد و به استقلالی ها هم تبریک می گویم.

در کل اگر دقت‌ مان بالاتر بود می‌ شد ببریم اما گاهی در فوتبال عدالت رعایت نمی‌شود.
وی در خصوص بازیکنان سرباز و رحمانی گفت:

اصلا نمی‌ دانم بختیار با کجا صحبت کرده او سرباز است و در نقل و انتقالات همه تیم‌ ها شروع به مذاکره می‌ کنند. این بازیکنان تا وقتی سرباز هستند جایی نمی‌ روند. امروز از بختیار راضی بودم و خدا وکیلی او امروز هم دوید و هم جنگید.
وی افزود:

در گل دوم مدافعان ما سرجای خود نبودند و هافبک دفاعی ما روی یک اشتباه باعث گل خوردن ما شد. من با بازیکنان بدون رو در وایسی حرف می‌ زنم و اگر خوب نبود به صراحت می‌ گفتم. امروز هرکسی جای خلیل‌زاده بود بازی نمی‌ کرد اما او با این شرایط بازی کرد و همه این بازیکنان سرباز تلاش می‌کنند. مثلا فلان بازیکن که امروز خوب نبود چیزی به او نگفتند؟ ولی همیشه صحبت ها به سربازها مربوط است.

بازیکن تعویضی باید مشکل تیم را حل کند ولی امروز نریمان جهان و حمودی خوب نبودند. با این‌حال نباید بازیکنان تیم را جدا کنیم. ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل زدیم. می‌شد بازهم گل بزنیم. ما امروز دو موقعیت خیلی خوب گلزنی را سزار از دست دادیم. کمترین فشار روی دروازه ما بود.
وی در مورد بد بسته شدن تیم گفت:

طبیعتا بازیکنان فعلی با نظر تونی جذب شده‌ اند. من سرمربی اگر جایی لیست دهم و نتوانند آنرا جذب کنند کار را ادامه نمی‌ دهم. این تیم با نظر تونی بسته شده و امیدوارم در نیم فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

قلعه نویی در مورد اینکه دل برخی از بازیکنان با تیم نیست گفت: معتقدم بازیکنی باید در تیم بماند که دلش با تیم است. یک دوگانگی در تیم ما وجود دارد. بختیار رحمانی فکر می‌ کند سربازی‌ اش تمام شده و باید تکلیفش را روشن کند ولی امروز بختیار خیلی دوید و تلاش کرد. کسانی که دلشان با تیم است باید تلاش کنند تا تیم را به موفقیت برسانند. ما باید تیم را تقویت کنیم تا توازن لازم را داشته باشم. اگر بتوانیم بازیکن جذب کنیم، ادینیو در لیست ما قرار دارد. باید ببینیم که می‌ توانیم او را در نهایت جذب کنیم یا نه.
وی در خصوص بدنسازی و برنامه لیگ گفت:

باید این دو بازی را هم بگذرانیم تا در اردو کارهای بدنسازی کنیم. عمده برنامه در نیم فصل کارهای بدنسازی است. باشگاه‌ ها نظرشان را اول فصل داده‌ اند و الان نمی‌ شود خرده گرفت. همه چیز در ابتدای فصل مشخص شده بود و اگر کسی مخالفتی دارد باید در همان زمان این مسئله را بیان می‌کرد. اگر می‌ بردیم هم این را می‌گفتم و به همین دلیل، دلیل حذف‌ مان را خودم اعلام می‌ کنم.
قلعه نویی در خصوص لیست خرید گفت:

ما در هر پستی بازیکنی را مد نظر داریم. در این بین اولویت بندی می‌ کنیم تا بر اساس آن بازیکن جذب شود. ما باید تیم را جوری باید ببندیم تا باشگاه بتواند آنها را جذب کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.