کد خبر : 4398
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 15:30

رحمانی:من با تمام وجودم بازی می کنم/ دو بازی بعد تکلیفم مشخص می شود

رحمانی:من با تمام وجودم بازی می کنم/ دو بازی بعد تکلیفم مشخص می شود

بختیار رحمانی پس از بازی با استقلال در خصوص اینکه مظلومی در کنفرانس خبری گفت او را می خواهد، گفت:خیلی تیم ها من را می خواهند چه ربطی دارد این حرف ها

من وقتی وارد زمین می شوم با تمام وجودم بازی می کنم، تمام آمار من را در بیاورید ببینید در این فصل چه عملکردی داشته ام. شاید بعضی ها از من ناراحت هستند اما اشکالی ندارد هوادار فحش هم می تواند بدهد. من فقط از این ناراحت هستم که استغفرالله اگر خدا هم بیاید اینجا تونی را تشویق می کنند، آقای تونی روی سر ما جا دارد اما ناراحت این هستم که الان امیرخان اینجا هستند.

رحمانی در خصوص وضعیت سربازیو کسری خدمتش گفت:بعد این دو بازی همه چیز مشخص می شود. من مدارکم را نباید که به آقای عباسی بدهم،.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تراختورچیام سه شنبه , ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

ولی اینجا دیگر هیچ کسی تو را نمی خواهد با این خیانتی که امروز کردی و پاس گل را تقدیم تیم حریف و آینده خود کردی و خباثتت را به اوج رساندی و هی دروغ هم می گی گم شو کثافت عوضی.

مجید.س چهارشنبه , ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

بازیکنی که تو زمین بازی گل میکارد!!!!!!! ودر اینستاگرامش مینویسد” فدای سرم”…ارزش ندارد و باید بیرون انداخته شود ، حال اگر بهترین بازیکن دنیا هم که باشد!!! البته نه این بازیکن خائن و توپ خراب کن…

محمود پنجشنبه , ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

مظلومی باید رحمانی را بخواهد چون او یار نفوذی استقلال بود یک علت اصلی باخت تعداد بازیکنان دو تیم بود که تراکتور ۱۰ نفره و استقلال ۱۲ نفره بود.