کد خبر : 4408
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 7:28

بختیار رحمانی راهی پادگان می‌شود

بختیار رحمانی راهی پادگان می‌شود

بختیار رحمانی به دلیل عدم حضور در تمرینات تیم تراکتورسازی باید ادامه خدمت سربازی خود را در پادگان بگذراند.

بختیار رحمانی که سابقه حضور در تیم ملی را هم در کارنامه دارد سال گذشته به دلیل مشکل خدمت سربازی از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر منع شد و امسال به تیم تراکتورسازی پیوست.

این بازیکن که از ابتدای فصل حواشی مختلفی را پشت سر گذاشت در دیدار مقابل استقلال تهران روز سختی را پشت سر گذاشت و تعدادی از هواداران تراکتورسازی معتقد بودند وی به دلیل اینکه می‌خواهد در نیم‌فصل و پس از اتمام دوران خدمت مقدس سربازی به تیم استقلال بپیوندد مقابل این تیم کم‌کاری کرده است.

رحمانی نیز پس‌ازاین دیدار گفت: هواداران لطف کردند. متأسفانه برخی‌ها دوست دارند این‌طور وانمود کنند که من برای تراکتورسازی کم گذاشته‌ام. من چه‌کار باید بکنم؟ من با همه وجود برای تراکتورسازی بازی می‌کنم و آمار بازی من گواه بر این موضوع است. متأسفانه برخی‌ها سر یکسری مسائل از من ناراحت هستند و می‌خواهند به این شکل با من تسویه‌حساب کنند. هوادار می‌تواند فحش دهد.

وی افزود: حتی اگر نغودبالله خدا هم بیاید بازهم اینجا تونی را تشویق می‌کنند درحالی‌که قلعه‌نویی در تراکتورسازی مشغول به کار است. متأسفانه به من و عباسی خیلی فحش می‌دهند.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا مدارک مربوط به ۱۰ ماه کسری خدمت خود را دارد، گفت: من که نباید مدارکم را به عباسی بدهم بلکه آن‌ها را باید به سازمان نظام‌وظیفه ارائه دهم.

از قرار معلوم این بازیکن پس‌ازاین دیدار از حضور در تمرینات تیمش امتناع کرده و راهی تهران شد و در همین راستا نیز به نظر می‌رسد تنبیهاتی برای این بازیکن در نظر گرفته‌شده است.

طبق آخرین اخبار دریافتی که خود بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، این موضوع را تأیید کرد وی به ۶ ماه اضافی خدمت محکوم‌شده است و اجازه بازگشت به تمرینات تیم تراکتورسازی را هم ندارد و باید مدت‌زمان مشخص‌شده را در پادگان سپری کند و از قرار معلوم باید روز شنبه خود را به پادگان معرفی کند.

از سویی دیگر امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازان در تلاش است تا مشکلات این بازیکن را برطرف کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.