کد خبر : 4409
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 - 2:34

انتخاب تبریز، به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال ۲۰۱۸

انتخاب تبریز، به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال ۲۰۱۸

 دکتر نجفی از انتخاب تبریز، به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش آی نیوز، شهردار تبریز با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: نهمین اجلاس کارشناسان ارشد و وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی که روز گذشته در نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، کلان‌شهر تبریز را به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ برگزید.
وی با اشاره به معیارهای انتخاب شهر نمونه گردشگری خاطرنشان کرد: در این انتخاب، شهرهای متعدد و صاحبنام جهان اسلام حضور داشتند و انتخاب تبریز، با بررسی شاخص‌های فرهنگی، تاریخی، زیباسازی و چشم‌اندازهای توسعه گردشگری صورت گرفته است.
شهردار تبریز، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری و توسعه مناسبات فرهنگی در عرصه بین‌المللی، راهکار مهمی است که مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفته و قطعاً در آینده نیز تاثیرگذار خواهد بود.
دکتر نجفی از این موفقیت تبریز، به عنوان نقطه آغاز توفیقات بین‌المللی این کهن‌شهر یاد کرد و افزود: تبریز امروز در مسیر احیای هویت‌ تاریخی و متمدن خود قرار گرفته و همین مسیر با تمهیدات هدفمند در برنامه و بودجه سال آینده، تقویت زیرساخت های گردشگری را در پی داشته و جایگاه جهانی شهر را با صلابت، استمرار خواهد بخشید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.