کد خبر : 4425
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 8:20

تمامی پروژه های عمرانی شهرداری در موعد مقرر به بهره برداری می رسند

تمامی پروژه های عمرانی شهرداری در موعد مقرر به بهره برداری می رسند

 شهردار تبریز گفت: تمامی پروژه های عمرانی شهرداری تبریز در موعد مقرر به بهره برداری خواهند رسید و هیچ پروژه ای دیرتر از موعد مقرر به بهره برداری نخواهد رسید.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی با اشاره به اینکه در شهرداری تبریز حاکمیت تفکر برقرار است نه حاکمیت احساسات، اظهار داشت:  به نسبت ادارات و سازمان های دیگر که در استان داریم کارکنان و زحمت کشان شهرداری جز پاک دست ترین و زحمت کش ترین کارکنان هستند که باید قدر دان آنها باشیم البته ممکن است در بین ۶-۷ هزار نفر فرد متخلفی نیز وجود داشته باشد اما این دلیل نمی شود که ما زحمات کارکنان خدوم را نادیده بگیریم.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر تبریز در راس سیاست گذاری و نظارت بر شهرداری قرار دارد و نباید شهرداری را صرفا به وزارت کشور وابسته نشان داد گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمتگذار تحت لوای نظارت شورای شهر به فعالیت ادامه می دهد و تمامی تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در شهرداری در راستای سیاستگذاری های شورای اسلامی شهر صورت می گیرد.
شهردار تبریز با اعلام اینکه ساختار جدید شهرداری ها نهایی شده است و این ساختار تا اردیبهشت ماه سال آینده ابلاغ خواهد شد افزود: تبدیل وضعیت در شهرداری تبریز مسئله ای درون سازمانی محسوب می شود و لازمه استخدام و افزایش نفرات در شهرداری مستلزم وجود پست های سازمانی جدید در این نهاد خدمتگذار می باشد که در حال حاضر پست سازمانی برای افزایش نیرو در شهرداری وجود ندارد.
شهردار تبریز در خصوص اعطای نشان تبریز به وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان اظهار داشت: اعطای نشان تبریز به شخصیت ها و مقامات با تشخیص شهردار صورت می گیرد و این امر در راستا و همگام با سیاست های رسمی نظام صورت گرفته و قطعا مصالح و منافع نظام در اعطای این نشان لحاظ شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.