کد خبر : 4442
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 8:19

قلعه نویی:این تیم با تراکتور ایده آل من فاصله زیادی دارد

قلعه نویی:این تیم با تراکتور ایده آل من فاصله زیادی دارد

 امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی پس از پیروی تیمش مقابل نفت، در نشست خبری اظهار داشت:در این دیدار هر دو تیم شانس پیروز شدن داشتند و من بسیار خوشحال هستم که تیم تراکتور برنده از زمین خارج شد. فعلا تیم ما با شرایط ایده آل فاصله زیادی دارد و بازیکنان تا دقیقه شصت می توانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذراند.

این تیم با تراکتور ایده آل من فاصله زیادی دارد. با وجود دو برد خارج از خانه و کسب هفت امتیاز از سه بازی، از عملکرد تیم راضی نیستم و امیدوارم در تعطیلات نیم فصل بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کرده و با قدرت به بازی ها برگردیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد هواداران تیمش که در این بازی حضور داشتند، تاکید کرد:به هوادارانی که امروز در ورزشگاه حضور داشتند و ما را تشویق کردند خسته نباشید می گویم و از آنها متشکرم البته امروز شاهد یکسری بی انصافی ها در قبال آقای عباسی بودیم.

وی با اشاره به نقل و انتقالات نیم فصل تصریح کرد:ابتدا بار دیگر از باشگاه گسترش فولاد به خاطر همکاری که با ما داشت تشکر می کنم. ما از سه سهمیه دیگر در نقل و انتقالات نیم فصل استفاده خواهیم کرد.

قلعه نویی در انتهای نشست که از سوالی در مورد درگیری اش با هواداران در پایان بازی عصبانی شده بود، اظهار کرد:چرا از بار فنی بالای بازی سوال نمی کنید و فقط به دنبال حاشیه هستید؟ نکات قوت فنی این بازی را ول کرده اید و به دنبال حاشیه هستید!
 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.