کد خبر : 4460
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 9:10

اسدی: تلاش می کنیم سه امتیاز بازی با تراکتور را بدست آوریم

اسدی: تلاش می کنیم سه امتیاز بازی با تراکتور را بدست آوریم

 

مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: امیدوارم بتوانیم در دربی تبریز عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

مرتضی اسدی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط بدی نداریم. تمرینات خوبی انجام می دهیم. بعد از شکست مقابل سایپا بازیکنان تا حدی از نظر فکری به هم ریخته بودند اما با صحبت هایی که کادرفنی انجام دادند، شرایط مان خوب است وآماده دیدار با تراکتورسازی می شویم.

وی ادامه داد: تیم ما در بازی های اخیر بسیار بدشانس بوده است. در بازی با پرسپولیس همه کار کردیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. مقابل فولاد در ثانیه های پایانی گلی خوردیم که خیلی به تیم فشار آورد و در بازی با سایپا هم شرایطمان خوب بود اما بازی را در عین ناباوری واگذار کردیم. این شرایط واقعا ناراحتمان کرده است. انشاءالله مقابل تراکتورسازی بتوانیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

کاپیتان گسترش فولاد درباره دیدار با تراکتورسازی تاکید کرد: بازی دشواری با تراکتورسازی داریم. این تیم به تازگی دچار تغییر و تحولاتی در کادرفنی اش شده است. تراکتورسازی بعد از بردی که مقابل نفت به دست آورده روحیه خوبی دارد و قطعا باید برای پیروزی به میدان برویم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و بر این اساس قطعا برای برد مقابل تراکتورسازی تلاش می کنیم.

اسدی درباره اینکه دربی تبریز تقابل میان بازیکنان سابق گسترش فولاد و تراکتورسازی در تیم مقابل است، تاکید کرد: فوتبال همین است. در فوتبال حرفه ای این مسائل زیاد مهم نیست. بسیاری از ما در تراکتورسازی حضور داشتیم اما الان در خدمت گسترش فولاد هستیم. امیدوارم بازی جذابی در بیاید و هواداران لذت ببرند.

اسدی در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم در دربی تبریز عملکرد خوبی داشته باشیم و ۳ امتیاز را مال خود کنیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.