کد خبر : 4485
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 7:27

وضعیت پاکبانان نسبت به سالهای قبل، بهبود یافته است

وضعیت پاکبانان نسبت به سالهای قبل، بهبود یافته است

 نماینده پاکبانان شرکتی شهرداری تبریز ازبهبود وضعیت کارگران نسبت به سال های قبل خبر داد.

به گزارش آی نیوز، غلامعلی صفری، با اعلام این خبر افزود: با روی کار آمدن شورای چهارم و انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تبریز، ارتباط کارگران با شورا و شهرداری بسیار مثبت شده است.
وی در زمینه خدمات ارائه شده به کارگران از طرف شهرداری ، تصریح کرد: استفاده کارگران از وام دومیلیونی با کارمزد کم، استفاده از استخر و امکانات ورزشی مجموعه شهید توانا، استفاده از امکانات درمانی درمانگاه امام رضا و اجرای مسابقات ورزشی توسط سازمان مدیریت پسماند برای کارگران، از جمله خدماتی است که توسط شهرداری تبریز به کارگران شرکتی ارائه می شود.
نماینده پاکبانان شهرداری تبریز ادامه داد: یکی دیگر از مهم ترین تغییراتی که در این دوره از مدیریت شهری نسبت به دوره های دیگر صورت گرفته، این است که ما اکنون به راحتی، می توانیم با شخص آقای شهردار تماس داشته باشیم و مشکلاتمان را با ایشان در میان بگذاریم؛ کاری در گذشته برای ما غیرممکن می نمود.
صفری در ادامه با اشاره به پاره ای از مشکلات فعلی کارگران، اظهار کرد: یکی از مواردی که به عنوان مشکل عمده کارگران حوزه تنظیف شهری مطرح است، سختی کار و زیان آور بودن این شغل است که امیدواریم با عنایات جناب شهردار و شورای شهر، در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.
وی همچنین اضافه کرد: بحث مکانیزه کردن تنظیف معابر پرتردد شهر نیز یکی دیگر از مواردی است که موجب بروز پاره ای مشکلات و خطرات جانی برای پاکبانان می شود و با وجودی که شهردار محترم، دستور صریحی در این زمینه به نهادهای ذیربط شهرداری داده اند، اما به دلیل کم لطفی مناطق و سازمان های مسوول، هنوز اقدامی در مورد مکانیزه شدن تنظیف و پاکسازی این معابر، به عمل نیامده است.
نماینده پاکبانان شرکتی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، نقش پاکبانان در نظافت و پاکیزگی شهر را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸، نباید از نقش پاکبانان در زیبایی و تمیزی محیط شهر غافل بود؛ چرا که آنان، سفیران پاکیزگی و زیبایی شهرمان هستند.
صفری، با بیان این که شهردار تبریز همچنان در کوشش برای بهبود وضعیت کارگران شرکتی است، متذکر شد: امیدواریم با تغییراتی که قرار است در دفترچه پیمان سال ۱۳۹۵ صورت گیرد، شاهد بهبودی بیش از پیش وضعیت کارگران عزیز باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.