کد خبر : 4500
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 7:28

اولین دوره مسابقه عکاسی با موضوع پیرایش شهری

اولین دوره مسابقه عکاسی با موضوع پیرایش شهری

 ستازمان زیباسازی شهرداری تبریز، اولین دوره مسابقه عکاسی با موضوع پیرایش شهری را برگزار  می کند.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان زیباسازی، علی فرخی با اشاره به انتشار فراخوان عکس انتقادی موسوم به پیرایش شهری با محوریت شهر تبریز، از آغاز نیمه دوم دی ماه گفت: از عکاسان و علاقه مندان به عکاسی دعوت می‌کنیم ما را در دغدغه‌های خود پیرامون محیط محله و شهر در قالب عکس و کارتون سهیم نمایند.
وی ادامه داد: نمایان کردن آلودگی‌های بصری، نازیبایی‌های مبلمان شهری و فضای سبز و در مقابل، زیبایی محیط شهری تبریز در جزییات مبلمان شهری، سیما و منظر شهری و جای جای محله و شهر تبریز، از محورهای این فراخوان است که عکاسان و علاقه مندان عزیز می‌توانند با عکس‌های خود در این فراخوان شرکت نمایند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی، ضمن بیان اینکه این فراخوان توسط مدیریت برنامه ریزی و توسعه سازمان منتشر شده است، خاطرنشان کرد: بهتر است با ارتقای سواد بصری مردم، آنها را نسبت به فضاهای شهری حساس کنیم.
فرخی تصریح کرد: کیفیت عکس‌های ارسالی باید مناسب باشد، در غیر این صورت، به مرحله داوری راه نخواهد یافت.
وی، ضمن بیان اینکه فرصت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه، تا ۱۷ بهمن ماه ۹۴ خواهدبود، گفت: متن فراخوان مسابقه، در سایت سازمان زیباسازی شهرداری تبریز به آدرس http://zibasazi.tabriz.ir موجود است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند اطلاعات کامل‌ را از این سایت دریافت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.