کد خبر : 4521
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 - 8:48

حواشی دیدار والیبال شهرداری و آلومینیوم/تشویق لوسیانو ادینیو

حواشی دیدار والیبال شهرداری و آلومینیوم/تشویق لوسیانو ادینیو

دیداردیروز تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و آلومینیوم المهدی بندرعباس که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار و در پایان با برتری قاطع تیم تبریز خاتمه یافت، حواشی جالبی داشت:

* تیم آلومینیوم المهدی که در دو دیدار قبلی‌اش به دلیل مشکلات مالی در غیاب بازیکنان اصلی خود به میدان رفت، پس از رفع این مشکل در بازی امروز با تمامی نفرات به مصاف شهرداری آمده بود.

* در تیم شهرداری تبریز والنتین بازیکن بلغاری این تیم درخشش چشمگیری داشت. این بازیکن با دفاع های روی تور خود بارها و بارها برای تیمش امتیاز کسب کرده و با این درخشش نام خود را به عنوان کاندیدای حضور در تیم هفته ثبت کرد.

* بازی دو تیم در سالن  تقریبا مملو از تماشاگر شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد.
* میکائیل تاجر بازیکن ملی پوش شهرداری دیگر بازیکن موفق تبریزی‌ها در بازی امروز بود. تاجر با سرویس‌های خوبش دریافت‌های تیم حریف را دچار مشکل کرده و در نهایت باعث کار آسان تیمش در دفاع روی تور شد.

* آلومینیوم تیم مهمان این دیدار نیز بازی پراشتباهی را به نمایش گذاشت که این اشتباهات یک طرفه شدن بازی را به دنبال داشت.

* حضور یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سالن موجب شده بود تا لیدرهای تیم تبریز بازی را رها کرده و به صورت خودجوش این کاندید را مورد تشویق قرار دهند.

* هواداران حاضر در سالن همچنین لوسیانو ادینیو بازیکن فصل گذشته تیم تراکتورسازی را مورد تشویق قرار داده و خواستار بازگرداندن وی به تبریز شدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.