کد خبر : 4532
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 10:42

سردارکمالی:شریفی از فردا بازیکن تراکتورسازی است

سردارکمالی:شریفی از فردا بازیکن تراکتورسازی است

امروز طی جلسه ای که در ستاد کل نیرو های مسلح برگزار شد، سردار کمالی در خصوص وضعیت مهدی شریفی گفت: در ابتدا کُد شریفی برای باشگاه ملوان خورده بود و اظهارات سردار باران چشمه در این خصوص درست است اما بر اساس بررسی‌هایی که کمیته تقسیم سربازان ورزشکار در ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد به این جمع بندی رسید با توجه به شرایط خاص و حساسی که تراکتورسازی به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دارد این کد تغییر کرده و شریفی به جای رفتن به ملوان عازم تراکتورسازی شود. بنابراین شریفی از فردا بازیکن تراکتورسازی است.

این مهاجم اصفهانی که در پی سرباز شدن به تبریز نقل مکان کرده بود، در تقسیم مجدد سرباز ملوان شده بود اما با رایزنی‌های بی‌پایان مدیران تراکتورسازی این بازیکن دوباره به جمع تراکتوری‌ها برگشت و از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز خواهد کرد.

شریفی که برای حل مشکل خط حمله تراکتور به این تیم اضافه شده با حکم ستاد کل نیروهای مسلح، با تغییر کد از ملوان به تراکتور رفت تا این تیم را در رقابت‌های آسیایی همراهی کند. پیش‌بینی می‌شود اقدام تراکتورسازان با اعتراض شدید ملوانی‌ها مواجه شود. سردار کمالی در این‌باره گفته است به دلیل شرایط حساس تراکتورسازی و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این تصمیم به صورت استثنا انجام شده است.

به این ترتیب تعداد بازیکنان اضافه شده به تراکتورسازی پس از تعطیلات نیم فصل به ۴ نفر رسید. تراکتوری‌ها مهدی کیانی، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری را به جمع خود اضافه کرده‌ بودند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.