کد خبر : 4543
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 7:46

چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری، باید فراتر از سال ۲۰۱۸ باشد

چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری، باید فراتر از سال ۲۰۱۸ باشد

 رییس شورای اسلامی شهر تبریز، نکته کلیدی برنامه‌ریزی‌ها برای پایتختی گردشگری اسلامی تبریز در سال ۲۰۱۸ را تلاش هدفمند و منسجم تمام دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

 به گزارش آی نیوز، دکتر شهرام دبیری در «نشست هم‌اندیشی برنامه‌های تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸» با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در خصوص برنامه‌های گردشگری، سهم بخش‌ نرم‌افزاری، بیشتر از تلاش‌های سخت‌افزاری است. ماموریت‌های سخت‌افزاری نیز نیازمند تقسیم و اولویت‌بندی وظایف است.
 وی با بیان این‌که اصل باید برنامه‌ریزی و موج‌آفرینی برای تحقق جایگاه تبریز در حوزه گردشگری باشد، اضافه کرد: گردشگری حوزه‌ای است که سرمایه‌گذاری در آن کاملاً قابل‌برگشت بوده و می‌تواند مولد رونق اقتصادی و کارآفرینی باشد.
 رییس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: نباید تمرکزمان محدود به سال ۲۰۱۸ باشد، باید بسته‌های توریستی، شامل چشم‌اندازهای گسترده زمانی بوده و تسهیلات لازم برای گردشگران داخلی و خارجی را پوشش دهد.
 دبیری خطوط هوایی را عمده انتخاب گردشگران برای سفرهای طولانی دانست و گفت: به همین منظور، توسعه و تجهیز فرودگاه تبریز و همچنین ارتقای سطح خدمات، از نخستین دقیقه ورود گردشگران خارجی تا حضور در مراکز اقامتی باید مد نظر قرار گیرد.
 وی اظهار داشت: حضور  تبریز در نمایشگاه‌های معتبر و بین‌المللی گردشگری، موضوعی است که پیش‌تر تاثیرگذاری مثبت خود را نشان‌ داده است و امروز نیز می‌تواند مهم باشد.
 رییس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های بین‌المللی برای معرفی جاذبه‌های تبریز به خوبی بهره بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.