کد خبر : 4545
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 8:13

احصای اهلیت‌ سرمایه‌گذاری در تدوین برنامه‌های «تبریز ۲۰۱۸» ضروری است

احصای اهلیت‌ سرمایه‌گذاری در تدوین برنامه‌های «تبریز ۲۰۱۸» ضروری است

شهردار تبریز بر لزوم احصای اهلیت‌های سرمایه‌گذاری در خصوص پروژه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری «تبریز ۲۰۱۸» تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز دکتر صادق نجفی در «نشست هم‌اندیشی برنامه‌های تبریز، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸» با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ بدون تاثیرگذاری فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری، محقق نخواهد شد.
وی تصریح کرد: در وهله اول باید اهلیت سرمایه‌گذران به دقت مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد و در وهله دوم، پس از اطمینان از این اهلیت، باید از سرمایه‌گذاری که وارد کار شده، حمایت شود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: نیاز مهم فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، روان‌سازی ساز و کارهای اداری است.  
دکتر نجفی با اشاره به پروژه‌های پرشتاب عمرانی شهر یادآور شد: دستاوردهای عمرانی که شهرداری تبریز در دو سال گذشته، در شهر ایجاد کرده، مرهون تاثیرگذاری سرمایه‌گذارانی است که اهلیت‌‌شان، مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه نیز، مورد حمایت قرار گرفته است.  
دکتر نجفی با بیان این‌که در هر دو حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، باید با ارایه تسهیلات لازم، زمینه مشارکت‌های شهروندی را فراهم کنیم، گفت: این موضوع باید ساز و کار متمرکزی داشته باشد، به عنوان مثال، احداث یک هتل سه‌ستاره، به طور متوسط دو سال طول می‌کشد، بنابراین فرآیند جذب مشارکت سرمایه‌گذارانی که قصد احداث مراکز اقامتی را دارند، باید در کوتاه‌ترین زمان و روان‌ترین وضعیت ممکن، روی دهد.
شهردار تبریز ادامه داد: استعلام‌های زمان‌بر و سخت‌گیری‌های بی‌مورد، باعث دلزدگی علاقمندان مشارکت و در نتیجه، عقب‌ماندن برنامه‌های گردشگری خواهد شد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.