کد خبر : 4563
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 14:27

جبارزاده:جایگاه خوب ورزش استان باید تداوم پیدا کند

جبارزاده:جایگاه خوب ورزش استان باید تداوم پیدا کند

آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی امروز در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد و جمشید نظمی به جای سیدشروین اسبقیان بر کرسی مجموعه متولی حوزه ورزش و جوانان استان تکیه زد.

در این مراسم که در آن تعدادی از مدیران، نمایندگان، فرماندهان نظامی و انتظامی و  ورزشکاران و قهرمانان استان نیز حضور داشتند از خدمات مدیرکل اسبق ورزش و جوانان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دکتر خادم:بخش خصوصی، موتور محرکه حوزه ورزش است
معاون حقوقی و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در این مراسم از روند رو به رشد ورزش آذربایجان شرقی اظهار رضایت کرده و خواستار تداوم آن به وسیله همکاری و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی شد و افزود:در حوزه جوانان علی رغم محدودیت های مالی باید توجه ویژه ای در قالب های سمن ها و NGO ها داشته باشیم تا زمینه ساز موفقیت های حرفه ای در امور ورزش گردد.

امیر رضا خادم توجه به بخش خصوصی به عنوان موتور محرکه حوزه ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت:با وجود تمام مشکلات بیرونی مانند تحریم ها باید روی پای خود بایستیم، در حالی که امروز بیش از ۴ هزار طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد و نباید کلنگ بسیاری از آنها بر زمین زده می شد!

وی اضافه کرد:لذا حضور پررنگ بخش خصوصی کشور در اجرای طرح های حوزه ورزش باید مدنظر تمام مسوولان قرار گیرد که با وجود مراکز متعدد صنعتی و تولیدی در آذربایجان شرقی، این استان می تواند الگوی مناسبی در خصوص همکاری این بخش با حوزه ورزش و جوانان برای سایر مناطق ایران شود.

جبارزاده:آذربایجان شرقی میزبان شایسته رقابت هاست استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم عملکرد استان در حفظ و خدمت به جوانان و مباحث ورزش همگانی و قهرمانی را بسیار مناسب عنوان کرد و گفت:کسب رتبه های اول و سوم کشوری آذربایجان شرقی شایسته جایگاه استان ماست که باید تداوم داشته باشد.

اسماعیل جبارزاده عدم علاقه مندی خود با تغییر گسترده مدیران استانی را ابراز داشت و افزود:چندان با این اقدام موافق نیستم، لذا مجموعه مدیریتی استان در کنار حوزه ورزش و جوانان خواهد بود زیرا رسیدگی و توجه به این عرصه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در دستور کارمان قرار گرفته است تا نسل آینده ساز استان، افتخارآفرینی های بزرگی را کسب نمایند.

وی اضافه کرد:استانی هستیم که میزبان شایسته ای برای رقابت های ورزشی بودیم و در دو سال گذشته این مهم را به اثبات رساندیم که آخرین مورد آن، برگزاری ایده ال رقابت های کشتی پهلوانی بود لذا برای ما اولویت خاصی در حوزه ورزش وجود نداشته و تمام رشته ها مورد حمایت ماست تا شاهد پیروزی های متوالی باشیم.

جمشید نظمی مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در اظهاراتی کوتاه ابراز امیدواری کرد تا دستگاه های اجرایی استان همکاری و تعاملات لازم در این حوزه را به انجام رسانند.

نظمی در خاتمه اضافه می کنم جمشید نظمی، مدیریت باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتورسازی و بنیاد جانبازان و ایثارگران آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.