کد خبر : 457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1392 - 7:37

تراکتورسازی با ۲ مصدوم به میدان می‌رود

تراکتورسازی با ۲ مصدوم به میدان می‌رود

تراکتورسازی با ۲ مصدوم به میدان می‌رود
کاپرفیلد غایب دیدار تراکتور با نفت
تیم تراکتورسازی تبریز در بازی مقابل نفت تهران بازیکن محرومی ندارد، اما ۲ بازیکن کلیدی این تیم مصدوم هستند.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز روز جمعه ۵ مهرماه میزبان تیم نفت تهران است.

تراکتورسازی برای این بازی محرومی ندارد، اما دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

علی کریمی که به علت پارگی همسترینگ پای خود در بازی مقابل داماش غایب بود، در مقابل نفت تهران نیز در ترکیب تراکتورسازی قرار نخواهد داشت.

همچنین مرتضی اسدی  کاپیتان تیم تراکتورسازی نیز مصدوم بوده و قادر به بازی مقابل تیم تهرانی نیست.

 

*آمار بازی‌های تراکتورسازی با نفت تهران

تیم تراکتورسازی و نفت تهران در لیگ برتر شش بار به مصاف هم رفته‌اند که دو پیروزی برای تراکتورسازی و یک برد برای نفت ثبت شده و سه بازی نیز با تساوی پایان یافته است.

نخستین بازی دو تیم در لیگ دهم در تبریز صورت گرفت و تیم تراکتورسازی با هدایت فراز کمالوند با نتیجه ۳ بر ۱ نفت تهران را شکست داد.

گل‌های تراکتورسازی در این بازی را رسول خطیبی، علی علیزاده و جاسم کرار به ثمر رساندند؛ بازی برگشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و زننده گل تراکتورسازی در تهران لئوناردو پیمنتا بود.

در لیگ یازدهم تراکتورسازی بعد از پیروزی تاریخی خود در تهران مقابل استقلال و نخستین صدرنشینی‌اش در لیگ برتر در بازی بعدی در تبریز نتیجه بازی را دو بر یک به نفت تهران واگذار کرد تا هم صدرنشینی را از دست بدهد و هم مهدی ثابتی تا مدت‌ها نیمکت‌نشین شود.

 

زننده تنها گل تراکتورسازی در این بازی سیدمحسن حسینی بود. تیم قلعه‌نویی در بازی برگشت در تهران باز به تساوی یک بر یک رسید که گل تراکتورسازی را بازیکن دیگری از برزیل به نام توزی رودریگو به ثمر رساند.

تراکتورسازی در لیگ دوازدهم برای سومین بار در تهران مقابل نفت به تساوی یک بر یک رضایت داد و این بار محمد نصرتی توپ را وارد دروازه نفت کرده و زننده گل تیم تهرانی نیز احمد آل نعمه بازیکن سابق تیم تراکتورسازی بود.

تراکتورسازی در بازی برگشت موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم نفت را شکست دهد تا تونی برخلاف قلعه‌نویی مقابل نفت موفق‌تر عمل کرده باشد.

برد تراکتورسازی بر نفت دقیقاً چند روز بعد از پیروزی تاریخی تراکتورسازان مقابل الجزیره امارات به دست آمده و زننده گل‌های تیم میزبان سید مهدی سید صالحی و جواد کاظمیان بودند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.