کد خبر : 4588
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 6:49

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال:برتری شهرداری تبریز مقابل نیروی زمینی

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال:برتری شهرداری تبریز مقابل نیروی زمینی

در اولین هفته از دور سوم لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری تبریز امروز پنجشنبه از ساعت ۱۵ در سال آزادی تهران به مصاف نیروی زمینی رفت و در پایان یک دیدار نزدیک و نفس گیر با نتیجه ۶۵ بر ۶۳ بر میزبان خود فائق آمد.

شاگردان افرادی که پس از دو بازی نخست فصل جاری شانزده هفته متوالی را با باخت پشت سر گذاشته بودند، با این پیروزی توانستند ضمن ثبت سومین برد فصل، نوار شکست‌های متوالی خود را نیز پاره کنند.

 

شهرداری در دو باری قبلی خود نیز برابر این تیم تهرانی به یک برد و یک باخت دست یافته بود. بدین ترتیب که آنها ابتدا در تهران و در هفته نخست رقابت‌ها با نتیجه ۶۷ بر ۶۳ به پیروزی رسیدند اما در آغاز دور دوم که در چارچوب هفته دهم در تبریز برگزار شد، با نتیجه ۵۸ بر ۵۳ مغلوب نیروی زمینی شدند.

از حواشی این دیدار می‌توان به حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در سالن اشاره کرد. وی در پایان مسابقه در رختکن نیروی زمینی حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری تبریز با برتری امروز ۱۹ امتیازی شده و در مکان باقی ماند. تیم نیروی زمینی نیز علیرغم باخت امروز با ۲۰ امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

گفتنی است شاگردان افرادی در هفته بیستم این رقابت‌ها به دلیل انحلال تیم آینده سازان اصفهان با قرعه استراحت روبرو هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.