کد خبر : 4605
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 دی 1394 - 7:44

ضرورت هم‌فکری و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادها در مدیریت بحران

ضرورت هم‌فکری و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادها در مدیریت بحران

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر ضرورت هم فکری و هم افزایی سازمان ها و نهادها در مدیریت بحران، تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، محبوب عبداله پور، با اعلام این مطلب گفت: همکاری و تعامل سازمان‌ها و نهاد‌های حوزه خدمات اضطراری و مدیریت شهری در شرایط بحران، و رویارویی با سوانح طبیعی و به ویژه زلزله، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: بر این اساس، شهرداری تبریز، خدماتی از قبیل  اجرای پروژه های مسیر گشایی، احداث سالن های سازه سبک در پارک ها و احداث فازهای بعدی شهرک امن  را در برنامه کاری خود قرار داده است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در زمینه کاربردی بودن سالن های سازه سبک بحران، تصریح کرد: یکی از این سالن ها، در شهرک خاوران در حال احداث است که به عنوان محلی برای اسکان شهروندان در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.
عبداله پور در توضیح ویژگی های این پروژه نیز گفت: پروژه سالن سازه سبک بحران خاوران، در ضلع جنوب غربی پارک بحران و ضلع جنوبی خیابان ۱۲ متری قرار دارد. همچنین، علاوه بر سالن، دراین پارک ساختمانی به مساحت ۱۹۰۰ متر احداث خواهد گردید که برای اسکان اورژانس و هلال احمر تعریف شده است و در کنار این دو واحد، انباری مشترکی برای ذخیره وسایل مورد نیاز بحران تعبیه می شود.
وی در پایان، باردیگر تاکید کرد: شهرداری تبریز به عنوان یکی از ارکان مدیریت بحران، تلاش دارد تا به وظایف عمرانی خود در این حوزه عمل کند و در این میان، دیگر نهادهای ذیربط نیز باید در حیطه وظایف خود، به طور جدی وارد عمل شوند.
گفتنی است پروژه سالن چندمنظوره خاوران، با پیشرفت فیزیکی ۱۵درصد، در حال اجرا است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.