کد خبر : 4663
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 2:34

آغاز جلسات بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۹۵ تبریز

آغاز جلسات بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۹۵ تبریز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از شروع برگزاری جلسات بررسی کلیات تعرفه عوارض محلی سال ۹۵ کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، حبیب شیری آذر با اعلام این مطلب گفت: کار بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی سال آینده تبریز از جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تبریز  آغاز شده است و شورای شهر تبریز امروز بندهایی از دفترچه تعرفه عوارض محلی شهر را مورد بررسی و تصویب قرار داد.
شیری آذر گفت: پیش از بررسی تعرفه عوارض محلی تنی چند از اعضای شورای شهر تبریز نظرات خود را در خصوص تعرفه عوارض محلی سال آینده اعلام داشتند و سپس شورا بررسی تعرفه عوارض محلی را آغاز کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز بااعلام اینکه در جلسه امروز شورا تعدادی از بندهای عوارض محلی سال آینده تبریز به تصویب رسید گفت: طبیعتا سیاست شورای شهر تبریز عدم افزایش تعرفه اخذ پروانه ساختمانی شهر می باشد اما در حوزه خدماتی و جرایم قطعا تغییراتی در تعرفه عوارض محلی سال آینده نسبت به سال جاری را شاهد خواهیم بود.
شیری آذر با تاکید بر اهمیت تعرفه عوارض محلی و ضرورت توجه به مسائل مختلف در تصویب آن، اظهار داشت: در بررسی و تدوین دفترچه عوارض اگر تمامی موارد به صورت کارشناسانه ، خوب و جامع دیده شود هم شهرداری و هم مردم سود خواهند برد.
عضو شورای شهر تبریز همچنین بااشاره به بررسی تعدادی از لوایح برگشتی از کمیسیون های مختلف شورا در جلسه صبح امروز گفت: شورای شهر تبریز با تصویب کمک ۵۰ میلیون تومانی به مجمع خیرین سلامت آذربایجانی موافقت نمودند مجمع خیرین سلامت آذربایجانی در تهران با برگزاری همایشی جهت حمایت از بیماران سرطانی و خاص ۶ میلیارد تومان از خیران آذری جمع آوری کرده بودند که شورای شهر تبریز نیز با مصوبه امروز قسمتی از هزینه های این همایش را متقبل شد.
گفتنی است جلسه آتی شورای اسلامی شهر تبریز صبح روز سه شنبه با موضوع ادامه بررسی تعرفه عوارض محلی تبریز برگزار خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.