کد خبر : 4674
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 6:57

همت مشترک شهروندان ارامنه و مسلمان در اعتلای جایگاه گردشگری “تبریز ۲۰۱۸”

همت مشترک شهروندان ارامنه و مسلمان در اعتلای جایگاه گردشگری “تبریز ۲۰۱۸”

 شهردار تبریز در دیدار با خلیفه کل  ارامنه آذربایجان گفت: توسعه و آبادانی شهر نیازمند مشارکت عموم شهروندان است و این امر می تواند در اعتلای جایگاه گردشگری تبریز در سال ۲۰۱۸ بسیار موثر باشد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در دیدار با گریگور چفچیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با در نظر داشتن تنوع و همزیستی مسالمت آمیز ادیان  و مذاهب مختلف، توسعه و آبادانی شهر نیازمند مشارکت عموم  شهروندان است. وی اضافه کرد: شهروندان ارمنی همواره تعهد خود را در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، به خصوص در جریان جنگ تحمیلی ثابت کرده اند
دکتر نجفی ادامه داد: این همنشینی و صمیمیت در جهان پر از خشونت امروز حقیقتا ارزشمند ومثال زدنی است.
وی با تبریک مجدد سال نو میلادی و ولادت حضرت مسیح (ع) اظهار داشت: عموم انبیا الهی از یک نور واحد سخن گفته اند و راه رستگاری نیز تمسک به این نور واحد است.
گریگور چفیچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان نیز در این دیدار با تقدیر از شهردار تبریز گفت: تنها راه نجات بشر از مصائب و معضلات فرهنگی و اجتماعی جهان امروز تکیه بر مبانی الهی و آسمانی است.
وی با تبریک انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ گفت: جامعه ارامنه تبریز همپای با برادران مسلمان آماده نقش آفرینی در این عرصه مهم است.
وی افزود: راه اندازی و تاسیس موزه ارامنه به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی و تاریخی تبریز در این راستا میتواند بسیار موثر و کارافرین باشد.
گفتنی است در این دیدار شهردار تبریز بر لزوم تقویت زیر ساخت های لازم برای راه اندازی موزه ارامنه و همچنین تسریع در احداث مجتمع امامیه تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.