کد خبر : 4704
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:23

دایی:‌هدف‌های بزرگی در لیگ داریم / برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

دایی:‌هدف‌های بزرگی در لیگ داریم / برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. تمام سعی خود را می‌کنیم تا دست پر از تبریز باز گردیم. بازی سختی پیش رو داریم، اما در روزهای گذشته خوب تمرین کرده و اردو و دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته‌ایم.

 

وی افزود: می‌خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم. بازی در تبریز شرایط خاص خود را دارد و از سوی دیگر گسترش فولاد تیم قدرتمندی است، اما ما امیدواریم بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم و هیچ اشتباهی نداشته باشیم، چرا که با کوچک‌ترین اشتباه ضربه بزرگی را از حریف دریافت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره آمار تقابل‌های دو تیم در سال‌های گذشته تأکید کرد: ما به آمارها فکر نمی‌کنیم، چرا که گسترش فولاد در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. تمام سعی‌مان بر این است که بتوانیم بهترین بازی خود را انجام دهیم و به سه امتیاز برسیم، با این حال می‌دانیم که گسترش فولاد انگیزه بالایی برای این بازی دارد.

دایی تصریح کرد: و می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم. البته این را می‌دانیم که گسترش فولاد هم دنبال تساوی نیست.

وی درباره اردوهای آماده‌سازی این تیم در تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت: ما به زمان احتیاج داشتیم که تیم خود را هماهنگ کنیم و جام شهدا در این راه کمک زیادی به ما کرد به طوری که بازیکنان‌مان محک خوبی خوردند و نفراتی که به تازگی اضافه شدند توانستند با سایر اعضای تیم هماهنگ شوند و کارهای تاکتیکی را اجرا کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به برخورداری گسترش فولاد از هواداران تبریزی در این دیدار خاطرنشان کرد: تبریز تماشاگران بزرگی دارد و همین عِرق، همیشه کمک حال تیم‌های این شهر به ویژه تراکتورسازی بوده است. با این حال معتقدم که تراکتورسازی‌ در بازی‌های آینده به حمایت این تماشاگران احتیاج دارد، چرا که تبریز در سال‌های گذشته همیشه در لیگ قهرمانان صاحب نماینده بوده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

دایی در خصوص هوای سرد تبریز تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب هوای سرد تبریز را گرم کنیم.

وی درباره قرار گرفتن در بین برترین بازیکنان فوتبال جهان در رده‌بندی اخیر فیفا، خاطرنشان کرد: من نظر خاصی در این باره ندارم و همه این عناوین لطف خدا بوده است. از این خوشحالم که یک ایرانی در این لیست وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: برای بازی فردا علی محمدی و امیرحسین صادقی را به دلیل مصدومیت و بیماری در اختیار نداریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.