کد خبر : 4705
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 17:26

کمالوند: می توانیم صبا را شکست دهیم/نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت

کمالوند: می توانیم صبا را شکست دهیم/نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد و صبای قم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بازی خوب و جذابی ارائه دهیم و به سه امتیاز برسیم. البته به آمار تقابل‌های گذشته دو تیم توجه نمی‌کنیم، چرا که این مسائل فقط روز کاغذ است.

 

وی افزود: صبا در این فصل همیشه ارائه‌گر بازی‌های خوب و جذابی بوده و فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد، اما احساسم بر این است ما هم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و به برد دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنانی را برای بازی در اختیار ندارد، تصریح کرد: مرتضی اسدی به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند بازی کند و امیرحسین کریمی نیز احتمالاً نتواند به بازی برسد.

کمالوند در تشریح اردوی تیمش در ترکیه تأکید کرد: اردوی خوبی برگزار کردیم و توانستیم به اهداف خود از دیدارهای تدارکاتی برسیم. مطمئنم نیم‌فصل دوم نیم‌فصل خوبی برای گسترش خواهد بود، چرا که نفرات خوبی به تیم اضافه شده‌اند و تمرینات فشرده‌ای در هفته‌های گذشته انجام داده‌ایم.

وی افزود: سعی می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب به جایگاهی که استحقاق آن را داریم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ای دارد یا خیر، عنوان کرد: ما برنامه‌ریزی خاصی برای این هدف نداریم، اما قطعاً هر تیمی سعی می‌کند به بزرگ‌ترین اهداف خود فکر کند. با این حال تلاش اصلی ما بر این است که جایگاه متزلزل تیم در سال‌های گذشته در جدول لیگ برتر را به ثبات برسانیم و به رتبه تک‌رقمی دست یابیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.