کد خبر : 4734
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 - 7:21

حراست شهرداری تبریز در برخورد با متخلفان پیش‌قدم است

حراست شهرداری تبریز در برخورد با متخلفان پیش‌قدم است

 مدیرکل حراست شهرداری تبریز، پیشگیری از زمینه‌های بروز تخلف را ماموریت نخست حراست خواند و گفت: اقدامات دقیق حراست شهرداری تبریز در ماه‌های اخیر نشان‌گر حساسیت این مجموعه است.

به گزارش آی نیوز، دکتر تراب حسنی در جمع مدیران حراست شهرداری تبریز، با بیان این که امروز شاهد اجرای برنامه‌های تحول‌آفرین عمرانی و اجتماعی در جای‌جای شهر هستیم، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم فضای بانشاط خدمتگزاری، به موارد خطا و تخلف آلوده شود.
وی اضافه کرد: در وهله اول سعی داریم زمینه‌های بروز تخلف را در مجموعه گسترده شهرداری از میان برداریم، در عین حال باید تاکید کنم که فضا برای افراد خاطی به هیچ عنوان امن نیست.
مدیرکل حراست شهرداری تبریز تصریح کرد: حراست شهرداری تبریز در ماه‌های گذشته نشان داده که در برخورد با متخلفان و سوء‌استفاده‌کنندگان، پیش‌قدم بوده و بی‌اغماض عمل کرده‌است.
حسنی همچنین در سخنان آغازین خود با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور شد: در هر جایگاه و مسئولیت، موظف به صیانت از آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدرمان هستیم.
وی با تاکید بر این که خدمت به مردم، از مهم‌ترین فرازهای این آرمان است، گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای اعتلای «تکریم ارباب رجوع» در بخش‌های مختلف شهرداری تبریز به کار گرفته ایم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.