کد خبر : 4750
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 5:58

برنامه و بودجه سال ۹۵ همراستا با الزامات حوزه مدیریت بحران تدوین شده است

برنامه و بودجه سال ۹۵ همراستا با الزامات حوزه مدیریت بحران تدوین شده است

 شهردار تبریز با اشاره به محورهای مختلف برنامه‌های عمرانی سال آینده گفت: بخش مهمی از برنامه های جهتگیری توسعه شهر در سال ۹۵، در راستای تقویت زیرساخت‌های حوزه مدیریت بحران تدوین شده است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در جمع کارشناسان حوزه مدیریت بحران، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد:  در وضعیت آرام و مساعد، طبیعی است که برنامه‌های توسعه شهر، روال منسجمی دارد؛ مهم این است که خدمات عمومی شهر، در مواقع حساس و بحرانی، تدوام داشته باشد.
وی ادامه داد: در این راستا، شهرداری تبریز در دو سال اخیر، چشم‌انداز کلی شهر را در راستای تامین ضرورت‌های حوزه بحران مورد توجه قرار داده که افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مناطق مورد نیاز شهر از آن جمله است.
دکتر نجفی تصریح کرد: در این راستا احداث ایستگاه های آتش‌نشانی در مناطق ۴ و ۵ شهر، پاسخگوی بخش قابل‌توجهی از نیازهای حوزه بحران در این مناطق خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته سعی شده توسعه فضای سبز با ایحاد پارک‌های دو منظوره همراه باشد که پارک‌های و منظوره ائل‌باغی، عباس‌میرزا، شمیم‌پایداری، پارک پلیس و پارک‌های مسافر، از آن‌جمله است؛ این رویکرد سال آینده، در برنامه‌های توسعه فضای سبز پایدار، همچنان تداوم خواهد داشت.
شهردار تبریز با اشاره به نقش حرکت‌های عمرانی در ارتقای شاخص‌های پدافند غیرعامل گفت: پروژه‌های مهم عمرانی، چه در بخش تقاطع‌های غیرهمسطح و چه در خصوص مسیرگشایی‌ها در کنار دستاوردهای ترافیکی، در پایدارسازی محیط شهری نیز موثر به شمار می‌روند.
وی  همچنین از پروژه مترو و زیرساخت‌هایی که از رهگذر اجرای این پروژه نصیب شهر می‌شود، به عنوان یکی دیگر از زیرساخت‌های ارزشمند حوزه بحران یاد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.