کد خبر : 4800
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 - 6:11

بازنگری در ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز با هدف تحقق عملی شاخص های اقتصاد مقاومتی

بازنگری در ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز با هدف تحقق عملی شاخص های اقتصاد مقاومتی

دکتر نجفی از بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز،مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، شهردار تبریز با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: براساس بند ۱۰ سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و با در نظر داشتن ابلاغ “ضوابط تشکیلاتی جدید شهرداری ها” از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز، مناطق و سازمان های تابعه براساس سیاست ها ی ابلاغی انجام می گیرد.
وی چابک سازی بدنه شهرداری و بهره‌گیری ایده‌آل از نیروی انسانی و منابع مالی را از دستاوردهای مهم بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز خواند.
دکتر نجفی با اشاره به پشتوانه‌های مطالعاتی این بازنگری اظهار داشت: در این راستا، معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری، با استفاده از نظرات مدیران مجرب شهرداری و کارشناسان مرتبط  اقدام به تشکیل کمیته بازنگری ساختار نموده و با برگزاری جلسات متعدد، براساس مطالعات کارشناسی و استفاده از نظرات کمیته های مربوطه در حال بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز است.
وی با اشاره به این که این بازنگری، یک حرکت هماهنگ در کانشهرهای کشور است، خاطر نشان ساخت: موضوع بازنگری و بهبود ساختار شهرداری ها در نشست های کمیسیون های معاونت برنامه ریزی و توسعه کلان شهرهای کشور نیز با حضور مسئولین و کارشناسان این معاونت در حال اجراست.
شهردار تبریز، مهم ترین سیاست ها و شاخص های مورد توجه در زمینه بازنگری ساختار تشکیلاتی را چابک سازی سازمان، متناسب‌سازی و منطقی‌سازی تشکیلات اداری، حذف تصدی‌گری، برون‌سپاری فعالیت‌ها، ادغام واحدهای موازی با توجه به ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و نهایتاً تحقق اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.