کد خبر : 4814
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 17:49

تیم والیبال شهرداری برای حضور در نیمه نهایی امیدوار شد

تیم والیبال شهرداری برای حضور در نیمه نهایی امیدوار شد

دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۴ دیدار همزمان در شهرهای ورامین، تهران، یزد و تبریز پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی، مقتدرانه و با حساب ۳ بر صفر از سد مهمانش ثامن الحجج خراسان گذشت.

 

شاگردان بناکار که در دیدار رفت در مشهد ۳ بر یک نتیجه را به نماینده مشهد واگذار کرده بودند، در این دیدار به حریف خود امان نداده و در سه گیم متوالی به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

با این نتیجه تیم های شهرداری و ثامن الحجج در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی دست یافته و تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شد. بازی سوم دو تیم روز یکشنبه هفته آینده – ۲ اسفند ماه – به میزبانی تیم ثامن در مشهد برگزار خواهد شد.

گفتنی است مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به صورت ۲ از ۳ برگزار می شود و تیم پیروز این مرحله به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه می یابد.

لازم به ذکر است؛ در دیگر دیدارهای امروز تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه با برتری مشابه ۳ بر صفر برابر سایپا و آرمان اردکان یزد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل این دو تیم به پیروزی دست یافته و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و متین ورامین نیز با همین نتیجه از سد پیکان گذشت اما با توجه به پیروزی پیکان در دور رفت، تکلیف تیم صعود کننده از بین این دو تیم نیز به بازی سوم کشید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.