کد خبر : 4816
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1394 - 17:04

قلعه نویی:با قدرت به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می رویم

قلعه نویی:با قدرت به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می رویم

 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت:این دیدار مسابقه کلیدی ای برای ما بود که بتوانیم به لیگ بازگردیم. سپاهان تیم بزرگیست و در بازی های قبلی بسیار خوب کار کرده بود.  خدا را شکر که با این سه امتیاز به استقبال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می رویم.

 

وی افزود:” کسانی وجود دارند که تیم را برای خودشان می خواهند و نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد. چرا باید برای تیمی که در مجموع بازی های خارج از خانه سوم است در بازی های خانگی اتفاقاتی بیافتد که بازیکنانش دوست داشته باشند در خارج از خانه بازی کنند؟ کسانی برای تیم برنامه ریزی کرده اند که نتیجه نگیرد. این مساله باید آسیب شناسی شود. با این حال خوشحالم که فشار خط حمله ما نتیجه داد.”

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: “از طرف باشگاه هیچ فشاری روی تیم نیست. شاید خیلی ها ناراحت باشند اما عباسی زحمت زیادی برای تیم می کشد. ارتباط مدیران تراکتور با مطبوعات خوب نیست. خبرنگاران قدیمی باید کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد و کاری به عباسی و قلعه نویی نداشته باشند.”

وی در ادامه افزود: “همانطور که من چهار سال پیش اینجا بودم و رفتم، باز هم من و امثال من میاییم و می رویم و این شما هستید که برای تیم می مانید، من پیشنهادات دیگری هم داشتم اما قسمت این بود که به این تیم کمک کنم. سری قبل برای آسیا برنامه های زیادی داشتم اما وقتی آقایان گفتند ۱۰۰۰ تومان نداریم یعنی این که برو! تیم می برد و نایب قهرمان می شد اما پول نمی دادند. من برنامه و لیست بازیکن دادم. من گفتم تراکتور بزرگ بوده و بزرگ تر شده و انتظارات بالا رفته است. من نمی خواهم در آسیا زنگ تفریح باشیم. بگذارید تراکتور در بین باشگاه های ایران اولین تیمی باشد که چنین شرایطی داشته باشد. اما گفتند هزار تومان نداریم.”

قلعه نویی با بیان این جمله که “امروز خدا با خیلی ها حرف زد و جواب خیلی ها را داد.” صحبت هایش را ادامه داد و گفت: “یک نفر  ژاپنی از ژاپن آمده که بازی تراکتور را ببیند. این خیلی حرف است. او به عشق تراکتورسازی برای بازی امروز از ژاپن آمده بود. امسال منچستریونایتد هم خوب نتیجه نگرفته است. آیا این تیم ساختار ندارد که نتیجه نگرفته است؟ اما در کدام بازی ورزشگاه این تیم پر نشده است.”

وی خطاب به خبرنگاران گفت: “من نمی خواهم به گذشته بازگردم. اما سوالی از شما دارم. وجدانا اگر سال گذشته تراکتورسازی قهرمان شده بود، الان برخورد با عباسی این گونه بود؟ مگر عباسی لیست داده است. اگر او لیست داده باشد، انتقاد از وی درست هست. اگر یک میز را ۵ نفر بردارند به راحتی بلند می شود اما اگر ۱۰۰۰ نفر آن را بلند کنند میز می افتد. اگر ۱۰۰۰ نفر همدل نباشند هم کاری نمی توان کرد اما اگر ۵ نفر همدل باشند همه چیز درست می شود. الان بعضی ها نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد مثلا طرف سر تمرین می آید و از نگهبان می پرسد که امروز چند نفر بودند و چه کسانی نبوده اند.”

امیر قلعه نویی صحبت های خود را اینگونه به پایان رساند: “ما اردوی ترکیه نتوانستیم برویم. زمان می خواستیم که تیم را پیدا کنیم. بازی راه آهن و استقلال برای ما حکم بازی های تدارکاتی را داشت و تازه امثال شریفی و نانگ دارند با تیم هماهنگ می شوند. پیشنهاد من این است که خبرنگاران بیایند اتفاق نظر داشته باشند و دو جلسه در هفته اتاق فکر تشکیل دهند. حالا نزدیک انتخابات مجلس است و بد نیست به این اشاره کنیم. به نظر من مجلسی خوب است که یک بعدی نباشد. همه نباید یک جور فکر کنند.”

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

baba جمعه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

لازم به ذکر است؛ براساس اصل ۴۴ قانون اساسی، هر ۱۰ سال یک‌بار باید حدود ۲۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود، این اتفاق آخرین بار در سال ۷۸ رخ داده بود و براساس مصوبه مجلس در آن سال تعداد نمایندگان از ۲۷۰ به ۲۹۰ نفر افزایش یافت./