کد خبر : 4854
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 7:17

انتخاب مدیر عامل سازمان عمران تبریز به عنوان مدیر موثر در چشم انداز اقتصاد ایران

انتخاب مدیر عامل سازمان عمران تبریز به عنوان مدیر موثر در چشم انداز اقتصاد ایران

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز به عنوان مدیر موثر در چشم انداز اقتصاد ایران انتخاب شد.

به گزارش آی نیوز، در همایش بزرگ یکصد مدیر برتر وماندگار درچشم انداز اقتصاد ایران، که با حضور مدیران ومسئولان کشور در شهر مقدس مشهد برگزار شد، ایمان غنی زاده مدیر عامل سازمان عمران تبریز به عنوان مدیر موثر در چشم انداز اقتصاد ایران انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت .
این گزارش حاکی است، این مراسم هفته گذشته در شهر مقدس مشهد با هدف تجلیل ومعرفی از مدیران شایسته و برتر ملی و با در نظر گرفتن ویژگی های تعریف شده، اقدام به انتخاب مدیرواجد شرایط نمود.
 ارائه نحوه حمایت دولت از فعالان اقتصادی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  وسند چشم انداز، ترسیم دور نمای اقتصاد ایران و چگونگی رقابت در بازارهای پس از تحریم، آشنائی با سیاست های دولت و نظام در حوزه کسب وکار، آشنائی با استانداردهای جهانی مورد نیاز، بررسی عوامل مهم در سلامت و پایداری سازمان، استفاده از تجارب و الگوهای موفق کشورهای در حال توسعه و پیشرفت وآشنائی با اصول کاربردی  ومورد نیاز MBA  و DBA  در راستای بازارهای داخلی، از جمله محورهای انتخاب برتز در این همایش بود.

ایمان غنی زاده، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری، در حاشیه این مراسم طی سخنانی، این انتخاب را افتخار بزرگی برای شهر تبریز، مجموعه شهرداری وسازمان عمران تبریز دانسته و تا کیدکرد: این مهم در سال همدلی دولت و مردم، در سایه تلاش‌ها و تعامل و تدبیر همکاران شهرداری تبریز و مخصوصا پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان عمران تبریز بدست آمده است.
گفتنی است در پایان همایش با اهدای لوح تندیس وسپاس از تلاشهای مدیرعامل سازمان عمران تبریز، به عنوان مدیر موثر در چشم انداز اقتصاد ایران قدردانی به عمل آمد.
 لازم به ذکر است ایمان غنی زاده، از مدیران با سابقه شهرداری تبریز بوده و در چند ماهی که از مدیریت ایشان در سازمان عمران می گذرد، منشا خدمات زیادی در حوزه توسعه و عمران وآبادی شهر تبریز شده است.
وی همزمان موفق به دریافت اعتبار نامه بین المللی MBA  از HARVARD CERTACADEMY آمریکا، دریافت گواهینامه مدیریت حرفه ای بازار از بنیاد اروپائی  DNWT، دریافت گواهینامه مدیریت وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، شده است که کسب افتخارات فوق حاصل زحمات کارگران، کارمندان و مدیران و معاونین سازمان عمران تبریز بوده است.
 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.