کد خبر : 4867
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 8:16

دعوت شهردار تبریز برای حضور پرصلابت در انتخابات هفتم اسفند؛

دعوت شهردار تبریز برای حضور پرصلابت در انتخابات هفتم اسفند؛

 شهردار تبریزبا صدور پیامی، از عموم شهروندان آگاه و متعهد تبریزی برای حضور پرشور و آیندهساز در انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد.

 

در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: پس از حماسه آفرینی پرشور تبریز سرافراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اینک انقلاب اسلامی در یکی از سرنوشت سازترین دوره های حیات پرشکوه خود، چشم انتظار یک نقش آفرینی دیگراست.

شهردار تبریز با اشاره به منزلت مجلس خبرگان رهبری و همچنین جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی در ساز و کار خدمتگزاری، متذکر شده است: هفتم اسفند میعادگاهی است که دو مجلس آتیه سازکشور، جهت گیری توسعه و پیشرفت کشور را تعیین خواهند کرد، عامل محرک این جهت گیری، رای روشنگرانه شهروندانی است که بار دیگر، دلدادگی و وابستگی خود را به «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام عزیزمان، نشان دهند.

دکتر نجفی با اشاره به تحولات منطقه و تاثیرگذاری کشورمان در رویدادهای جهانی آورده است: در دوره ای که کشورهای منطقه درگیر چالش های امنیتی و سیاسی هستند، کشور عزیزمان در ثبات و امنیت کامل، در آستانه حماسه دیگری از مردم سالاری دینی است.

شهردار تبریز تاکید کرده است: شهروندان آگاه و متعهد تبریزی، با حضور پرنشاط و باصلابت، پای صندوق های اخذ رای، میثاق دیرین خود را با انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و شهیدان سرافراز متجلی خواهند ساخت؛ انشالله.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.